توزیع واکسن آنفلوانزا با کارت ملی در ۸ داروخانه پایتخت



 اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی,واکسن آنفلوآنزا
سرپرست سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر از توزیع واکسن آنفلوآنزا در داروخانه مرکزی جمعیت هلال احمر برای همه گروه های سنی خبر داد. 

علیرضا عسکری با اشاره به تامین واکسن آنفلوآنزا توسط سازمان تدارکات پزشکی گفت: این واکسن (واکسی گریپ) ساخت فرانسه است و در داروخانه مرکزی هلال احمر واقع در خیابان طالقانی و داروخانه مرکزی شماره ۲ هلال احمر واقع در تهرانپارس توزیع می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه این واکسن برای همه گروه‌های سنی موجود است افزود: برابر مقررات برای دریافت واکسن آنفلوآنزا از داروخانه مرکزی هلال احمر همراه داشتن کارت ملی الزامی است و به هر کدملی یک واکسن آنفلوآنزا تعلق می‌گیرد.

 

سرپرست سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر افزود: شرایط نگهداری این واکسن در یخچال است و با توجه به شیوع ویروس کرونا و همزمانی آن با آنفلوآنزا در فصل سرما، توصیه می‌شود افراد به ویژه کودکان، بیماران و سالمندان واکسن آنفلوآنزا را با تجویز پزشک تزریق کنند.

 

توزیع واکسن آنفلوانزا با کارت ملی در ۸ داروخانه پایتخت 

مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو، از عرضه واکسن سه ظرفیتی آنفلوانزا در داروخانه‌های منتخب با ثبت کد ملی افراد خبر داد.

 

به گزارش مهر، سیدحیدر محمدی، گفت: همراه داشتن کارت ملی برای ثبت کد ملی در سامانه تیتک توسط داروخانه الزامی است.

 

وی خاطرنشان کرد: داروخانه‌های منتخب تهران برای عرضه واکسن شامل داروخانه های ۱۳ آبان، ۲۹ فروردین، ۲۲ بهمن، ایثار، شهید کاظمی، هلال احمر مرکزی و شماره ۲ و هلال احمر شهر ری هستند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------