مرگ دو شهروند نروژی پس از تزریق واکسن کرونا



 اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی,شهروند نروژی
دو شهروند نروژی پس از تزریق واکسن ضد کرونای فایزر جان خود را از دست دادند. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری نووستی، رسانه‌های خبری از مرگ دو نفر در نروژ پس از تزریق واکسن ضد کرونای شرکت فایزر خبر دادند.

 

آژانس دارویی نروژ اعلام کرد دو فرد که در خانه سالمندان ساکن بودند، پس از تزریق واکسن آمریکایی ضد کرونای فایزر جان خود را از دست دادند.

 

آژانس دارویی نروژ و انستیتو ملی بهداشت نروژ امروز، سه شنبه، پیامی را دریافت کردند مبنی بر اینکه دو نفر از افراد ساکن خانه سالمندان پس از چند روز از تزریق واکسن فایزر جان خود را از دست دادند.

 

بنابر این گزارش، پرونده تحقیقاتی در خصوص این حادثه باز شده؛ همچنانکه کارشناسان این مرکز در حال تحقیق هستند که آیا این دو مرگ با تزریق این واکسن‌ها مرتبط بوده است یا خیر.

 

سخنگوی آژانس دارویی نروژ گفت: لازم است بدانیم که آیا بین این دو مرگ و واکسیناسیون رابطه‌ای وجود دارد یا مرگ کاملاً اتفاقی است.

 

چندی پیش نیز رسانه‌های صهیونیستی اعلام کرده بودند یک شهروند اسرائیلی در پی تزریق واکسن کرونا دچار حمله قلبی شده و جان خود را از دست داده است.

 

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی تأیید کرده بود یک مرد ۷۵ ساله ساکن شمال سرزمین‌های اشغالی، دو ساعت پس از آنکه واکسن کرونا به وی تزریق شده، بر اثر حمله قلبی جان باخته است.

 

این وزارتخانه گفته بود این مرد از قبل دارای بیماری‌هایی بوده است؛ همچنانکه از حملات قلبی در گذشته رنج می‌برد. «چزی لوی» مدیرکل وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی در خصوص این حادثه، تحقیقاتی را به جریان انداحته است.

 

طبق اعلام جروزالم پست، این مرد در ساعت ۸:۳۰ صبح در یک کلینیک به وی واکسن کرونا زده شد. او برای مدتی کوتاه همچنانکه معمول است، در این مرکز ماند تا اطمینان حاصل کند هیچ اثر منفی این تزریق نداشته است. او هنگامی که احساس کرد حالش خوب است، کلینیک اجازه داد او برود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------