جانباختگان روزانه کرونا به ۷۱ نفر کاهش یافت/ کد ملی جواز ورود به مازندران در شرایط کرونایی می‌شود



 اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی,کرونا
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون یک میلیون و ۲۸۶ هزار و ۴۰۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۷۱ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۵۶ هزار و ۱۷۱ نفر رسیده است.

  به گزارش ایرنا، سیما سادات لاری روز یکشنبه با اعلام آخرین آمار مبتلایان و جانباختگان کرونا در ایران افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (۲۱ دی ۱۳۹۹) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی پنج هزار و ۹۶۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و ۴۱۷ نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۲۸۶ هزار و ۴۰۶ نفر رسید.

 

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه تاکنون یک میلیون و ۷۴ هزار و ۸۸۷ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۴۶۶۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون هشت میلیون و ۱۵۳ هزار و ۲۶۴ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

 

لاری گفت: هم اکنون بر اساس آخرین تحلیل ها، هفت شهرستان ساری، آمل، فریدونکنار، قائمشهر و نکا در استان مازندران و بندرگز و کردکوی در استان گلستان در وضعیت قرمز قرار دارند.همچنین ۳۰ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۱۹ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۹۲ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

 

کد ملی جواز ورود به مازندران در شرایط کرونایی می‌شود

 

 احمد حسین زادگان استاندار مازندران:از این پس کد ملی به عنوان یک سند سجلی معتبر برای کنترل ورودی غیربومیان به این استان در دستور کار قرار می‌گیرد.

 

کد ملی در کنار پلاک خودروها تا حدودی زیادی می تواند مشکل تردد غیربومیان به استان را حل کرده و به کنترل سرعت شیوع کرونا کمک کند.

 

با اجرای این طرح ورود خودروهای با پلاک غیر بومی به مازندران تنها در موارد خاص و با دریافت مجوز از استان مبداء مجاز خواهد بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------