اخبار پزشکی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حال پرستاران ایرانی، اصلا خوب نیست | پرونده‌سازی و تهدید برای پرستاران معترض

به گفته «محمد عبادی» معاونت پرستاری وزارت بهداشت ۱۵درصد از پرستاران به دلیل سختی کار، مشکلات معیشتی یا عوامل دیگر ترک کار…

احتمال بستری شدن در بیماران کرونایی دلتا ۲ برابر بیشتر است‌



 دلتا ,اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی
بر اساس داده های مطالعات جدید، افرادی که به سویه دلتای کرونا مبتلا می شوند دو برابر بیشتر از افرادی که به سویه آلفا آلوده شده اند ، در بیمارستان بستری می شوند. 

به گزارش ایسنا، در این مطالعه بیش از ۴۳ هزار بیمار مبتلا به کووید- ۱۹ در انگلیس که اکثریت آنها واکسینه نشده بودند مورد ارزیابی قرار گرفتند. در این بررسی احتمال خطر بستری شدن در بیمارستان بین افرادی که به سویه دلتا و آلفا مبتلا شده بودند مورد مقایسه قرار گرفت.

 

آن پرسانیس، یکی از محققان ارشد این مطالعه گفت: تجزیه و تحلیل ما نشان می دهد که در صورت عدم واکسیناسیون، تشدید شیوع سویه دلتا فشار بیشتری را نسبت به موج شیوع سویه آلفا بر بیمارستان ها و کادر درمان تحمیل می کند.

 

این مطالعه بر اساس موارد ابتلا در بین ماه های مارس و مه در مراحل اولیه واکسیناسیون کووید ۱۹ در انگلیس انجام شد و به همین علا در این مطالعه خطر افزایش احتمال بستری شدن در بیمارستان در بین افرادی که به طور کامل واکسینه شده و یا افرادی که تنها یک دُز واکسن را دریافت کرده اند، ارزیابی نشده است.

 

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، نتایج این مطالعه که در مجله Lancet Infectious Diseases منتشر شد بزرگترین مطالعه ای بود که تا به حال موارد ابتلا به کووید-۱۹ را که با تعیین توالی ژنوم ویروس تایید شده، مورد تجزیه و تحلیل قرار داده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------