نماینده مجلس: قیمت قرص مسکن شش برابر شده و سمعک ۷۰ میلیون تومان گران‌تر شده است



نماینده مردم تهران,اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: قیمت بعضی قرص‌های مسکن و ضددرد مثل ناپروکسن افزایش ۶ برابری قیمت پیدا کرده است. هنوز ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی حذف نشده این آسیب ها در حوزه بهداشت و درمان دیده می‌شود.

  به گزارش ایسنا، علی خضریان در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی با اشاره به لایحه بودجه ۱۴۰۱ گفت: برای اقشار ضعیف جامعه تغییر برخی اعداد در لایحه بودجه بسیار تاثیرگذار و قابل تأمل است.

 

نماینده مردم تهران در مجلس از افزایش قیمت بعضی از داروها  انتقاد کرد و گفت: در روزهایی به سر می‌بریم که قیمت قرص‌های مسکن و ضددرد مثل ناپروکسن بعضاً تا ۶ برابر بالا رفته و امروز پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های این سرزمین امکان خرید حتی یک برگ آن را نیز ندارند.

 

وی خطاب به رئیس جمهور گفت: خواهش من این است که در این زمینه فقط به صورت دستوری عمل نشود. شنیده‌ام که بعضی سمعک‌ها ۷۰ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است. فردی به من رجوع کرد و گفت من پول تهیه سمعک برای فرزندم را ندارم، در حالی که این حق اجتماعی مردم است. هنوز ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی حذف نشده این آسیب ها در حوزه بهداشت و درمان دیده می‌شود، لذا اگر قرار است اتفاقی بیفتد، نظارت‌ها باید دقیق باشد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------