مرگ های کرونایی ۳ رقمی شد| نماینده مجلس: آموزش از راه دور چاره کار است



 مرگ های کرونایی,اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی
بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۱۰۴ بیمار مبتلا به کرونا در کشور فوت شدند و مجموع ۱۳۲۹۳۴جانباختگان به نفر رسید.

به گزارش مهر، بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۹ هزار و ۸۱۹ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۷۰۶ نفر از آنها بستری شدند.

 

مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۶۱۹ هزار و ۸۵ نفر رسید.

 

در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰۴ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۲ هزار و ۹۳۴ نفر رسید.

 

تا کنون ۶ میلیون و ۱۷۱ هزار و ۵۸۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند.

 

دو هزار و ۶۱۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

 

تا کنون ۴۵ میلیون و ۵۰۵ هزار و ۸۳۵ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

 

در حال حاضر ۱۲۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۵۳ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۶۷ شهرستان در وضعیت زرد و ۸ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

 

نماینده مجلس:با سویه جدید، مدارس خیلی در معرض آسیب هستند/ آموزش از راه دور چاره کار است

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: با سویه جدید، مدارس خیلی در معرض آسیب هستند.

 

مهرداد ویس‌کرمی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص بیماری کرونا ویروس، اظهار کرد: در بحث مقابله با کووید ۱۹ با دو موضوع مواجه هستیم که یکی واکسیناسیون است و باید انجام شود و دیگری واکسیناسیون کودکان است.

 

وی اضافه کرد: در مورد واکسیناسیون کودکان با توجه به اینکه با مسائل و احتیاط‌هایی مواجه‌ایم توصیه بر رعایت موازین بهداشتی، بهداشت عمومی و استفاده از ماسک و پرهیز از تجمعات ضروری است.

 

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با سویه جدید، مدارس خیلی در معرض آسیب هستند چراکه قدرت انتشارت امیکرون زیاد است و می‌تواند مشکل‌ساز شود. ویسکرمی گفت: مدارس محل تجمع بوده و چون واکسیناسیون در قشر وسیعی از دانش‌آموزان انجام نشده است چاره‌ای نیست و باید مثل گذشته از آموزش راه دور و مجازی استفاده شود تا از این پیک عبور کنیم.

 

وی بیان کرد: در این شرایط نمی‌توان کلاس‌ها را دایر کرد و در برخی مدارس استان تهران که کلاس‌ها برگزار شدند و در مدارس غیرانتفاعی بسیاری از دانش آموزان مبتلا شدند.

 

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: تنها راه این است که آموزش از راه دور انجام شود تا از این پیک ششم عبور کنیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------