آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

محسن هاشمی: فساد سیستماتیک عموماً از تاثیرات تصمیمات حاکمیتی آغاز می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران می‌گوید: فساد اداری عمدتاً از قوانین و آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های موجود در کشور و تناقض‌های…

هاشمی‌طبا: مردم پیچ تلویزیون را می‌بندند و دیگر هیچ اعتمادی به صدا و سیما ندارند



هاشمی طبا،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
مصطفی هاشمی طباء معاون سابق رئیس جمهور می گوید: صدا و سیما نه تنها در جذب مخاطب برای خود موفق نبوده، بلکه در اتفاقات اخیر با رفتار خود کاری کرده که مردم دیگر به تلویزیون نگاه نکنند.

به گزارش دیده بان ایران، مصطفی هاشمی طبا گفت: لزوم دسترسی مردم به اخبار مهم، آن هم به صورت شفاف و بدون سانسور امری است که همواره مورد مطالبه مردم و حتی بسیاری از چهره‌های تاثیرگذار سیاسی و اجتماعی بوده است. حتی برخی از چهره‌های سرشناس سیاسی بر این باور هستند که در قضیه مرگ دردناک خانم مهسا امینی، ضعف اطلاع‌رسانی عاملی شد تا بخشی از جامعه ملتهب و حوادث اخیر رقم بخورد.

 

از سوی دیگر، برخی از کارشناسان حوزه رسانه بر این باور هستند که صدا و سیما باید در مقام رسانه ملی و برای تمامی اقشار و تفکرات جامعه تولید محتوا کند و با دوری از سیاست‌های یکجانبه، کاری کند که مردم برای کسب اخبار به شبکه‌های خارجی و منابع غیر رسمی مراجعه و یا اعتماد نکنند.

 

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب که از قضا به روند مدیریت در صدا و سیما نیز نقد دارد می‌گوید؛ شیوه‌ای که در صدا و سیما برای تولید اخبار پیش گرفته شده منجر به شفاف‌سازی برای مردم نمی‌شود.

 

رسانه ملی در جذب مخاطب ضعیف است

سیدمصطفی هاشمی طباء کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درخصوص عملکرد صداوسیما گفت: کلا روش صداوسیما در مورد مسائل مختلف چه اخبار داخلی و چه اخبار خارجی عدم آگاهی مردم است.

 

وی تأکید می‌کند: صداوسیما در جذب مخاطب عاقل و فهمیده خیلی موفق نیست. یکی از بزرگترین مشکلات ما این است که بخشی از مردم اعتمادشان را به اظهارات مسئولین و صداوسیما از دست داده اند.

 

هاشمی طبا با اشاره به تغییر رفتار مقطعی صدا و سیما گفت: صداوسیما اخیرا جرات کرد که کرباسچی را دعوت کند که به آنهم اعتراض شده است. خب وقتی منحصر کنند به تعداد محدودی که هر چه دلشان می‌خواهد بگوید، مردم هم پیچ تلویزیون را می بندند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------