آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پشت پرده برخوردهای تند با پدیده بدحجابی

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: مقابله با پدیده بی‌حجابی نیاز به کار برنامه‌ریزی شده دارد. این برخوردهای غیرمنطقی در طول ۴۵ سال…

حاجی دلیگانی: نگران وضعیت آب شرب اصفهان هستیم/ حقابه کشاورزی حوضه زاینده رود تامین شود



حاجی دلیگانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: نگران وضعیت آب شرب در ماه های آتی در اصفهان هستیم و حقابه کشاورزی و محیط زیست حوضه زاینده رود تامین شود.

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت و گو با خبرآنلاین با اشاره به اعتراض کشاورزان اصفهانی در تامین نشدن حقابه شان و پروژه بن-بروجن اظهار کرد: باید به مالکیت حقابه داران زاینده رود احترام گذاشت چراکه هرگونه تضییع حق آنها، حق الناس است.

 

وی افزود: دولتها باید پیش از تخصیص ازحوضه زاینده رود حقابه کشاورزی و محیط زیست را در نظر می گرفتند و نسبت به این مهم پاسخگو باشند.

 

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: زندگی چند صدهزار خانوار به طور مستقیم با حوضه زاینده رود وابسته است که متاسفانه با عدم رهاسازی آب دچار مشکلات عدیده اقتصادی شده اند.

 

حاجی دلیگانی تصریح کرد: کشاورزان شرق، غرب و دشت برخوار به علت نبود جریان زاینده رود متضرر شدند و باغات آنها در حال خشکیده شدن است.

 

وی اضافه کرد: دولت در زمینه رفع مسائل حوضه زاینده رود تمهیداتی بیندیشد و وزارت نیرو هم ضمن پاسخگو بودن به حل این موضوع یاری برساند.  

 

نماینده مردم شاهین شهر و میمه که با کسب بیشترین درصد آرای مردمی در کل کشور راهی مجلس یازدهم شده است، با ابراز نگرانی از وضعیت آب شرب در اصفهان گفت: در ماه های آتی در زمینه تامین آب شرب هم در استان اصفهان به مشکل برمی خوریم که لازم بود دولت به نگرانی های نماینده های مجلس در این خصوص توجه می کرد.

 

وی با اشاره به اینکه کم بارشی ها هم در سرچشمه های حوضه زاینده رود بی تاثیر نیست، تصریح کرد: واگذاری ها و تخصیص های بی رویه و برداشت های کنترل نشده از حوضه زاینده رود در دامن زدن به مشکلات موثر بوده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------