آخرین اخبار سیاسی

علوی بروجردی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

علوی بروجردی: مردم این وضعیت را از ما آخوندها می‌بینند/ مردم دیگر نمی‌توانند تحمل کنند

دیده بان ایران نوشت: آیت الله علوی بروجردی: وضع مردم خیلی بد است. کاری بکنید. مردم دیگر نمی‌توانند این وضعیت را تحمل کنند. باید چند فرد…

جزئیات جلسه نمایندگان با وزیر امور خارجه درباره فایل صوتی/ ظریف: به هیچ وجه نامزد انتخابات نمی‌شوم



محمدجواد ظریف،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نشست عصر امروز این کمیسیون را تشریح کرد و اظهار داشت که ظریف در این جلسه گفته که به هیچ وجه نامزد انتخابات نمی شوم.

ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با تسنیم، با اشاره به جلسه فوق‌العاده عصر امروز این کمیسیون، گفت: در این جلسه محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه حضور یافته بود.

 

وی با بیان اینکه این جلسه در محل کمیسیون تلفیق برگزار شد، ادامه داد: بخش عمده این جلسه به بحث فایل صوتی منتشر شده از محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه اختصاص داشت.

 

نماینده تهران در مجلس با اعلام اینکه این جلسه، جلسه چالشی و انتقادی بود اضافه کرد: در این جلسه 12 نفر از نمایندگان عضو کمیسیون امنیت ملی و سایر کمیسیون ها به طرح دیدگاه‌های خود درباره انتشار این فایل پرداختند.

 

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: از جمله محورهای انتقادات نمایندگان این موضوعات بود که انتشار این فایل باعث ایجاد یک دوقطبی در اذهان عمومی جامعه نسبت به میدان و دیپلماسی شده است و در جهت منافع ملی نبوده است.

 

عموئی اضافه کرد: همچنین نمایندگان نسبت به عدم دقت در انجام این گونه مصاحبه ها در مرکز بررسی‌های ریاست جمهوری انتقاد داشتند.

 

وی با بیان اینکه در این جلسه به آثار منفی انتشار این فایل از جمله بر امنیت ملی و روابطمان با برخی کشورها پرداخته شد، اظهار داشت: نمایندگان در این جلسه  به نقش شهید سردار سلیمانی به عنوان یک قهرمان ملی در افکار عمومی کشور و تامین امنیت ملی اشاره داشتند.

 

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آقای ظریف وزیر امور خارجه در این جلسه با اشاره به روند طراحی این مصاحبه تاکید کرد که در دولت تصمیم گرفته شده بود برای انتقال تجربیات وزرا به افرادی که بعدها مسئولیت می‌پذیرند یک مصاحبه ای صورت بگیرد و مباحث به افراد دیگر منتقل شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------