آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

رئیسی: باید از زندگی مردم گره‌گشایی کرد/ محور در سیاست خارجی عزت مردم است



ابراهیم رئیسی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
رییس جمهور منتخب ایران تاکید کرد که شرط حضور در دولت وزرا، مدیران میانی و همه کارشناسان و کارکنان قبول داشتن بنده نیست، بلکه حفظ کرامت مردم است.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام رئیسی سخنان خود را با سلام به خدا و خلایق و حجت خدا علی ابن موسی الرضا (ع) آغاز  کرد و گفت: خدا را شاکریم کنار مضجع تورانی امام رضا (ع) هستیم و در این مکان مقدس زائران و مجاوران گردهم آمدند.

 

وی ادامه داد: برای من به عنوان طلبه خدمتگزار افتخار بزرگی است که عرض سلام داشته باشم به مردم عزیز مشهد و خراسان رضوی و مردم بزرگوار فهیم و زمان شناس ایران اسلامی.

 

رییسی با بیان اینکه دو نوع  شناخت شناسنامه ای و شناخت و معرفتی نسبت به مقام ولایت علی بن موسی الرضا(ع) وجود دارد، افزود: از امام بخواهیم معرفت و درک شناخت ایشان را برای ما ممکن بسازد. در پرتو نورانیت امام ما معرفت پیدا می کنیم.

 

وی با بیان اینکه خداوند کرامت ذاتی به تمام انسان ها داده است، افزود :انسان کرامت ذاتی دارد و به همه انسان ها این کرامت داده شده است، اما کرامت اکتسابی هم وجود دارد که در سایه شناخت حجت خدا اتفاق می افتد. کرامت اکتسابی به تلاش، فکر، اندیشه و اخلاق نیاز دارد و مخصوص انسان هایی است که دل، ذهن و اخلاق را به حجت خدا مرتبط کرده اند، ما دنبال کسب این کرامت هستیم.

 

رییس جمهور منتخب ایران همچنین خاطرنشان کرد: دولت در نظام اسلامی خدمتگزار مردم است، نه منت گذار  و تمام کارگزاران باید خود را خادم ملت بدانند. ما می گوییم دوست داشتن مردم و باید بحث شود که مدیران به مردم محبت داشته و عاشق مردم باشند.

 

وی با تاکید بر اینکه شرط حضور در دولت وزرا، مدیران میانی و همه کارشناسان و کارکنان قبول داشتن بنده نیست، بلکه حفظ کرامت مردم است ،افزود: هیچ کس حق ندارد به کرامت مردم کوچکترین خدشه ای وارد کند.

 

رئیسی تاکید کرد :مردم به تحول رای داده اند، اجازه نمی دهم هیچ کدام از حقوق ملت زایل شود.

 

وی در ادامه با اعلام اینکه واکسیناسیون عمومی از روز اول دولت در دستور کار است و آن را انجام می دهیم، گفت : در سیاست خارجی محور ما حفظ کرامت و عزت مردم است.

 

این اولین سخنرانی سید ابراهیم رئیسی به عنوان رییس جمهور منتخب بعد از پیروزی در رقابت های انتخاباتی ۲۸ خرداد ماه سال جاری است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------