آخرین اخبار سیاسی

کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حذف کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق

کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق (ع) حذف شد. به گزارش هم‌میهن، دانشگاه امام صادق به دلیل حجم بالای اعتراضات برای حضور کاظم…

چه شد آن همه شعار معیشت مجلسی‌ها؟/ به جز مشغول کردن خود به دو طرح «اصلاح قانون انتخابات» و «صیانت» چه کرده اید؟



مجلس یازدهم،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
مجلسی که با شعار «معیشت» روی کار آمده و مدعی بود تمام هم و غم خود را صرف زندگی روزمره مردم و اوضاع اقتصادی خانواده ها خواهد کرد، حالا نه تنها حتی یک قدم هم در این راه برنداشته بلکه با مشغول کردن خود به طرح صیانت، یک سیلی بزرگ هم به صورت تشنگان خوزستان نواخته؛ هم وطنانی که تابستان بسیار سختی را پشت سر می گذارند و کمبود آب امان آنها را بریده و زندگی روزمره و اقتصاد آنها را تا حد زیادی نابود کرده است.

به گزارش انتخاب، به جرات می توان گفت از زمان آغاز فعالیت مجلس یازدهم تاکنون صرفا دو طرح جدی در دستور کار نمایندگان قرار گرفته و دغدغه اصلی آنها بوده است. اولی طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری بود که سرآخر هم به هیچ نتیجه مشخصی نرسید و شورای نگهبان خود راسا مواردی را به وزارت کشور ابلاغ کرد که در نوع خود بی مانند و بی سابقه بود. دومی هم همین طرح صیانت است که مدت هاست دغدغه اصلی نمایندگان مجلس شده و سرآخر هم به نوعی به غیرعلنی شدن بررسی و تصویب آن رای دادند.

 

در این بین احتمالا مهمترین موضوع دیگری که مجلس با آن درگیر شده، موضوع سیلی یک نماینده به سرباز راهور ناجا بود؛ آن هم صرفا به این دلیل که آن سرباز اجاره ورود غیرقانونی به محدوده خط ویژه را نداده بود. آن موضوع هم هنوز به سرانجامی نرسیده است.

 

اما مجلسی که با شعار «معیشت» روی کار آمده و مدعی بود تمام هم و غم خود را صرف زندگی روزمره مردم و اوضاع اقتصادی خانواده ها خواهد کرد، حالا نه تنها حتی یک قدم هم در این راه برنداشته بلکه با مشغول کردن خود به طرح صیانت، یک سیلی بزرگ هم به صورت تشنگان خوزستان نواخته؛ هم وطنانی که تابستان بسیار سختی را پشت سر می گذارند و کمبود آب امان آنها را بریده و زندگی روزمره و اقتصاد آنها را تا حد زیادی نابود کرده است. 

 

با این حال، مجلس یازدهم با آن شعار معیشت خود، نه تنها هیچ راهکاری برای آنها نداشته بلکه خود را سرگرم طرحی کرده که ممکن است با مسدود کردن اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام، اوضاع اقتصادی میلیون شاغل را که شغلشان به نوعی وابسته به این اپلیکیشن هاست، هم نابود کند.

 

محسن افشاری

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------