آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

این ادعای هسته ای کریمی قدوسی برای ایران دردسرساز می شود؟

نماینده مشهد در مجلس یازدهم ادعای جدیدی درباره آزماش ارتقاء برد موشکی به ۱۲ هزار کیلومتر مطرح کرد. به گزارش خبرآنلاین، روز گذشته، جواد…

نماینده مجلس: جوجه یک روزه بیمه دارد اما کشاورزی که ۷۰ سال کار کرده بیمه ندارد



محمدحسن آصفری،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
آصفری در مجلس گفت: امروز جوجه یک روز را بیمه می کنیم اما کشاورزی که برای کشاورزی ۷۰ سال تلاش می کند بیمه ندارد.

به گزارش فارس، محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه) پارلمان در نطق میان دستور خود، اظهار داشت: زنان بدسرپرست یا نداشتن سرپرست چطور می خواهند درآمد داشته باشند دولت باید به این قشر توجه کند، افراد تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام(ره) و بهزیستی با حقوق ناچیز چگونه می توانند معشیت خود را دنبال کنند و ادعای حمایت از محرومین را چگونه می توانیم مطرح کنیم حمایت از محرومین در عمل امکان پذیر است.

 

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حقوق بسیار کم بازنشستگان و همسان سازی حقوق آنها موضوع بسیار با اهمیتی است توقع می رود دولت به آن توجه کند، با توجه به اینکه در قانون اساسی به موضوع عدالت در اصل سوم اشاره شده است لازم می دانیم در بحث همسان سازی حقوق بازنشستگان توجه ویژه ای شود.

 

وی بیان کرد: مردم هزینه های سنگینی برای بهداشت و درمان پرداخت می کنند، برخی از مردم امروز فاقد هرگونه دفترچه های تامین اجتماعی و درمانی هستند و برخی دفترچه های بیمه ای خدمات درمانی قابل توجهی ارائه نمی کند دولت باید به موضوع بهداشت و درمان و هزینه هایی که مردم در این حوزه پرداخت می کنند توجه داشته باشد.

 

وی گفت: نمی توانیم هر روز قوانینی تصویب کنیم و با افزایش مالیات به اصناف فشار بیاوریم، امروز جوجه یک روز را بیمه می کنیم اما کشاورزی که برای کشاورزی ۷۰ سال تلاش می کند بیمه ندارد، قیمت های بسیار بالای نهاده های کشاورزی موضوع جدی است که امروز کشاورزان با مشکل مواجه شده اند. ایثارگران و اشتغال فرزندان ایثارگران مورد توجه حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری بوده است متاسفانه رزمندگان معسری که روزی از این کشور دفاع کرده اند با حقوق ناچیزی زندگی می کنند.

 

این نماینده مجلس عنوان کرد: مبارزه با فساد و برخورد با حقوق های نجومی باید در دستور کار دولت و مجلس باشد اگر مجلس می خواهد جایگاه انقلابی گری خود را حفظ کند باید به این موضوع تجه ویژه کند و باید قوانینی بیاوریم که با نجومی بگیران به جد برخورد شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------