آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هزینه میلیاردی برای «استقبال پرشور» از ابراهیم رئیسی در قم

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان قم ضمن اعلام همزمانی سفر رئیسی با آغاز دهه کرامت، خواستار اطلاع رسانی و هماهنگی برای استقبال پرشور از رئیس…

حجت الاسلام انصاری: دشمنی با آمریکا و شعار محو اسرائیل به ضرر ما تمام شده است



حجت الاسلام انصاری،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
نماینده ادوار مجلس و فعال سیاسی اصلاح‌طلب اظهار کرد که دشمنی جمهوری اسلامی ایران با آمریکا و شعار محو اسرائیل به ضرر ما تمام شده است! «تکلیف ما این نیست که با مقابله با آمریکا اساس و حیات زندگی مردم را درخطر قرار بدهیم».

به گزارش دیده بان ایران، "حسین انصاری‌راد" نماینده ادوار مجلس و فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفتگو با روزنامه آرمان اظهار کرد که دشمنی جمهوری اسلامی ایران با آمریکا و شعار محو اسرائیل به ضرر ما تمام شده است!

 

وی همچنین گفت: «تکلیف ما این نیست که با مقابله با آمریکا اساس و حیات زندگی مردم را درخطر قرار بدهیم».

 

بخش هایی از اظهارات انصاری راد را در ادامه خواهید خواند:

*بسیاری از شخصیت‌های طراز اول جمهوری اسلامی مانند آقایان لاریجانی، جهانگیری و پزشکیان در این انتخابات به دلایل نامشخص برای مردم رد صلاحیت شدند.

 

*هدف این بود که قدرت در اختیار یک جریان خاص قرار بگیرد کار جریان‌های دیگر را یکسره کنند تا آنچه فکر می‌کنند درست است را بدون هیچ مانعی انجام بدهند.

 

*واقعیت این است که در دهه‌های گذشته سیاست خارجی و داخلی ما به بن‌بست خورده است. اتفاقاتی که در انتخابات ریاست جمهوری رخ داد نشان می‌دهد که راهی که در پیش‌گرفته این به بن‌بست رسیده است.

 

*یکی از شعارهای اصلی ما در سیاست خارجی دشمنی با آمریکا و محو اسرائیل بود. به همین دلیل نیز هزینه‌های زیادی در این زمینه پرداخت شد. نتیجه این نوع سیاست ورزی به ارتقای اقتصادی و سیاسی ایران در مجامع بین‌المللی نینجامید. این سخن به معنای این است که نه‌تنها شعارهایی که داده می‌شد تحقق پیدا نکرد و بلکه این شعارها به ضرر کشور نیز تمام‌شده است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------