آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

علم الهدی: مشکل آب با تجمع حل نمی شود/ نزولات آسمانی کم است، باید نماز باران خواند



علم الهدی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
امام جمعه مشهد گفت: مقابله با جریان دلال بازی و سودجویی در بازار، کار بسیج است و بسیج بیدار و آگاه، از انبارسازی و احتکار کالا در جامعه جلوگیری می کند.

به گزارش ایرنا،؛ حجت الاسلام  سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه امروز مشهد افزود: یک وظیفه بسیج کمک به حل مشکلات جامعه است و اکنون که گرانی، معیشت مردم را سخت کرده است بسیج باید وارد این عرصه شود.

 

وی ادامه داد: بخشی از مشکلات مربوط به کمبودها، اختلالات اقتصادی و ارز است که مسوولان دولتی برای رفع آن تلاش می کنند اما بخشی مربوط به سودجویی و دلال بازی است که عده ای ناپاک سودجو به دنبال فشردن حلق مردم هستند و می خواهند معیشت مردم را در جیب خود بریزند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: اگر مسوولان دولتی با قدرت بسیج، تنظیم بازار را عملی کنند بخش عمده ای از مشکلات مردم حل شود.

 

علم الهدی جامعه امروز را نیازمند فداکاری بسیج و تقابل این نهاد در برابر دشمن توصیف کرد و افزود: فلسفه ایجاد بسیج در ابتدا یک نیروی دفاعی بوده است اما عرصه دفاع اکنون تغییر کرده است.

 

وی ادامه داد: امروز بیش از ۴۲ شبکه تلویزیونی در دنیا علیه نظام ما و برای مردم سمپاشی می کنند و چندین هزار نفر روز و شب در ۲ مجموعه در آمریکا و اسرائیل در حال تولید محتوای فضای مجازی برای سرکوب نظام و ایجاد جنگ نرم در داخل کشور هستند.

 

امام جمعه مشهد گفت: دشمن چون نمی تواند در عرصه نظامی کاری پیش ببرد به دنبال پوساندن نظام از درون با ایجاد جنگ نرم است لذا در این عرصه به دفاع جانانه نیاز داریم و قهرمانان این عرصه جوانان مبتکر بسیجی در عرصه سایبری هستند.

 

علم الهدی افزود: امروز در همه استانها مشکل آب داریم و این مساله فقط مربوط به چند استان اصفهان و چهارمحال و بختیاری و یزد نیست و این مشکل بخش عمده اش مربوط به کاهش نزولات آسمانی در کشور است البته فقط کشور ما گرفتار این مشکل نیست بلکه این یک مساله اقلیمی جهانی است و دیگر کشورها نیز گرفتار آن شده اند.

 

وی ادامه داد: وقتی نزولات آسمانی کم است مشکل با تجمع درست نمی شود، درمقابل خدا تجمع فایده ندارد بلکه تجمع باید در نماز باران انجام شود.

 

امام جمعه مشهد به سابقه نظام میرابی در سنتهای قدیمی ایرانی اشاره کرد و گفت: باید با احیای این نظام میرابی، تقسیم صحیح همین موجودی کنونی آب کشور انجام شود و این مهم را باید دستگاههای دولتی انجام دهند.

 

علم الهدی افزود: اکنون که گرفتار خشکسالی شده ایم باید کشت را تغییر دهیم چنانچه در جنوب خراسان رضوی مردم تغییر کشت دادند و با کشت محصولات کم آب مشکل را در بسیاری مناطق رفع کردند.

 

وی اضافه کرد: از آبیاری غرقابی باید عدول کرد و با این خشکسالی این روشهای سنتی آبیاری پدرانمان را باید تغییر دهیم و برادران بسیجی و نخبه کشاورزی با کمک و همیاری مردم، آبیاری قطره ای را جایگزین روشهای قدیمی کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------