آخرین اخبار سیاسی

علوی بروجردی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

علوی بروجردی: مردم این وضعیت را از ما آخوندها می‌بینند/ مردم دیگر نمی‌توانند تحمل کنند

دیده بان ایران نوشت: آیت الله علوی بروجردی: وضع مردم خیلی بد است. کاری بکنید. مردم دیگر نمی‌توانند این وضعیت را تحمل کنند. باید چند فرد…

رئیسی: ثبات اقتصادی، حمایت از تولید و تامین معیشت مردم باید محور اصلی بودجه باشد



ابراهیم رئیسی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
رئیس جمهور گفت: ثبات اقتصادی حمایت از تولیدکنندگان و مشارکت فعال بخش خصوصی در اقتصاد کشور و تامین معیشت مردم محورهای اصلی و مورد توجه دولت در تصویب لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور باید باشد.

به گزارش تسنیم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور پنج‌شنبه شب در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، تاکید کرد: در تدوین لایحه بودجه، جهت‌گیری‌ها و هدف‌گذاری‌ها باید به سمت تحقق و رعایت محورهای مدنظر مقام معظم رهبری در اصلاح ساختار بودجه باشد.

 

وی با اشاره به دقت و جدیت اعضای هیات دولت در بررسی و تصویب تبصره‌های لایحه بودجه در جلسات فشرده روزهای اخیر گفت: ثبات اقتصادی حمایت از تولیدکنندگان و مشارکت فعال بخش خصوصی در اقتصاد کشور و تامین معیشت مردم محورهای اصلی و مورد توجه دولت در تصویب لایحه بودجه سال 1401 کل کشور باید باشد.

 

رئیس‌جمهور تعامل با مجلس شورای اسلامی و استفاده از نظرات نمایندگان و همچنین نخبگان و فعالان اقتصادی را در امر تکمیل و جامعیت لایحه بودجه سال آینده کل کشور ضروری دانست و افزود: با توجه به تهیه سند تحول لازم است محورها و جهت‌گیری‌های لایحه بودجه با این سند همسو باشد.

 

در این جلسه رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز گزارشی از چارچوب کلان و هدف‌مند لایحه بودجه سال 1401 ارائه داد که در آن، جداول و سیاست‌های پیشنهادی در چارچوب محورهای مورد تاکید رئیس‌جمهور تشریح و مقرر شد پس از تصویب نهایی در هیات دولت به اطلاع مردم برسد.

 

رئیس سازمان برنامه و بودجه همچنین از روند ایجاد صندوق‌ «پیشرفت و عدالت» در هر یک از استان‌ها به عنوان ابزاری برای جلب مشارکت مردم در سرمایه‌گذاری‌‌های مختلف گزارش داد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------