آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

محسن هاشمی: فساد سیستماتیک عموماً از تاثیرات تصمیمات حاکمیتی آغاز می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران می‌گوید: فساد اداری عمدتاً از قوانین و آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های موجود در کشور و تناقض‌های…

واکنش قاضی زاده هاشمی به سوال دانشجویان درباره وعده حل مشکل سه روزه بورس در انتخابات: من که رئیس جمهور نیستم، فقط معاونم!



قاضی زاده هاشمی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
امبر حسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه شاهد در پاسخ به سئوالی درمورد راه حل سه روزه او برای بورس گفت: من که رئیس جمهور نیستم گفته ام چگونه سه روزه مشکل را حل می کنم. در حوزه خودم سوال بپرسید، من فقط معاون رئیس جمهور جزء تیم اقتصادی دولت نیستم و از سخنگوی اقتصادی دولت بپرسید.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، مراسم گرامیداشت روز دانشجو امروز با حضور امیر حسین قاضی زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید در دانشگاه شاهد برگزار شد.

 

امیر حسین قاضی زاده در این مراسم در پاسخ به سئوالی درمورد راه حل سه روزه او برای بورس گفت: من که رئیس جمهور نیستم. از کجا می دانید من برنامه ام را تحویل ندادم؟

 

وی افزود: گفته ام چگونه سه روزه مشکل را حل می کنم. در حوزه خودم سوال بپرسید، من جزء تیم اقتصادی دولت نیستم و از سخنگوی اقتصادی دولت بپرسید.

 

وی گفت: تمامی برنامه هایم را که در زمان انتخابات اعلام کردم تحویل دولت دادم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------