امام جمعه اردبیل: در صورت صعود نکردن به جام جهانی دشمن فشار مضاعفی به ایران در مذاکرات هسته‌ای وارد می کرد



امام جمعه اردبیل،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل از توجه دولت به رفع مشکلات ناشی از بارش برف سنگین و نیز سفر وزیر کشور در این رابطه به استان تقدیر کرد.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید حسن عاملی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: از حضور وزیر محترم کشور در استان اردبیل و ملاحظه مشکلات برف از نزدیک تشکر داریم، انتظار هم از دولت محترم همین بود.

 

وی بیان کرد: در گذشته از حیطه مسئولیت بعضی از وزراء انتقاد می‌کردیم اما اعتنایی نمی‌شد، حضور ایشان برکات خاصی هم داشت، ۵۰ میلیارد تومان جهت خسارت برف اختصاص داده شد و قرار است ۱۵ دستگاه لودر و گریدر نیز از خارج برای استان اردبیل خریداری گردد.

 

وی همچنین ضمن تبریک پیروزی تیم ملی فوتبال در برابر عراق و صعود به جام جهانی 2022 بیان کرد: موفقیت تیم ملی فوتبال کشور در صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ را به ملت بزرگ ایران و به بازیکنان عزیز تبریک می‌گوییم، حفظ غرور ملت، خوشحالی مضاعف مردم بویژه جوانان و بالارفتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی در مجامع بین المللی سه مقصد بزرگ و سه ثروت عظیم ملی است .

 

وی افزود: امپراطوری رسانه‌ای دشمن خودش را با تمام توان آماده کرده بود که با شکست ایران در این مسابقه و در صورت صعود نکردن به جام جهانی آن را به اقتصاد کشور گره بزند و فشار مضاعفی به میز ایران در مذاکرات هسته‌ای وارد کند و از این جهت نیز باید از بازیکنان غیور و حماسی تیم ملی تشکر و قدردانی کرد.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی گفت: در سال ۱۹۴۸ میلادی اسرائیل در فلسطین اشغالی در منطقه به نام طنطوره مرتکب جنایت وحشتناکی در حقوق فلسطینی‌ها شد در این جنایت صدها فلسطینی به صورت وحشتناک کشته شدند این کشتار یک نسل کشی واقعی بود.

 

به گفته وی ، رژیم جعلی اسرائیل آن زمان مانع از انتشار جزئیات این مذبح شد تا اینکه چند روز پیش چند نفر از ارتش اشغالگر اسرائیل زبان به اعتراف گشودند و جزئیات کشتار آن مظلومان را برملا ساختند و با اعترافات وحشتناک خود تمام ملت‌ها را در حیرت فرو بردند.

 

عاملی اظهار کرد : رژیم خون‌ریز اسرائیل در آن زمان در صد تصفیه نژادی یا تطهیر عرقی در شهرهای فلسطین بود تا با رعب و وحشت مقدمه بزرگترین مهاجرت فلسطینی‌ها را فراهم کند و همین طور هم شد چون جنایت طنطوره اثر عمیقی بر مهاجرت فلسطینی‌ها در شهرها و قصبه های مجاور گذاشت، این جنایت یکی از صدها و بلکه هزاران جنایتی است که اسرائیل در طول هفتاد سال اشغال درحق فلسطینی‌ها و بلکه در حق امت حضرت محمد(ص) روا داشته است و حالا جای تاسف است که دولت‌های اسلامی عربی و غیر عربی یکی بعد از دیگری به سازش با اسرائیل و ایجاد روابط اقتصادی و سیاسی اقدام می‌کنند و به این جرثومه فساد پایگاه نظامی می دهند.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل همچنین در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به احادیث مختلف، بر عدم اسراف نان این برکت الهی تاکید کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------