آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

محسن هاشمی: فساد سیستماتیک عموماً از تاثیرات تصمیمات حاکمیتی آغاز می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران می‌گوید: فساد اداری عمدتاً از قوانین و آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های موجود در کشور و تناقض‌های…

معاون دادستان کل کشور: مقایسه قیمت مرغ با زمان شاه باعث می‌شود انقلاب ارزان فروخته شود



معاون دادستان کل کشور،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
معاون دادستان کل کشور گفت: یکی از دستاوردهای مهم پیروزی انقلاب اسلامی، استقرار حکومت حضرت امیرالمؤمنین(ع) در کشور است و نباید این دستاورد عظیم را به ارزانی از دست داد.

به گزارش ایرنا، سعید عمرانی روز سه‌شنبه در نشست سیاسی - بصیرتی مسوولان پاکدشت که در محل ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی مردم ایران بر اساس آموزه‌های قیام عاشورا شکل گرفت و دشمن و کسانی که آب در آسیاب بدخواهان نظام می‌ریزند، نمی‌توانند این ارزش‌ها را برتابیده و با آن به مقابله می‌پردازند.  

 

وی افزود: دشمن به درستی ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را درک کرده و تلاش دارد تا با هر روش و گاه از طریق طنز، به آن هجمه وارد کند و متاسفانه برخی از افراد ناآگاهانه عامل تکثیر این تهاجم می‌شوند.

 

معاون دادستان کل کشور تصریح کرد: این که امروز برخی از افراد مسائلی مانند قیمت مرغ را با زمان شاه مقایسه می‌کنند، قیاس اشتباهی است که موجب می‌شود تا انقلاب اسلامی که یکی از آیات الهی است، به ارزانی فروخته شود.

 

فرمانده بسیج قوه قضائیه با تاکید بر اینکه مسوولان موظفند تا تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات معیشتی مردم به کار بندند، یادآور شد: استقرار حکومت حضرت علی(ع) و برافراشته شدن پرچم امام حسین(ع) ارزشی است که با تمام اموال دنیا قابل مقایسه نیست.

 

عمرانی خاطرنشان کرد: در زمان شاه، برپایی مجالس امام حسین(ع) به قدری محدود شده بود که مردم مجبور بودند برای عزای حسینی از حکومت مجوز بگیرند ولی امروز به برکت انقلاب اسلامی، در جای جای ایران اسلامی فریاد یا حسین(ع) به آسمان بلند است.

 

وی ادامه داد:پس از واقعه عاشورا، هر کس که دیر به یاری امام حسین(ع) شتافته بود، فریاد "ای کاش ما هم در این قیام حضور داشتیم" سر می‌داد، حال که امروز همه ما در سایه نظام الهی و در راس آن، ولی فقیه زندگی می‌کنیم، باید قدردان بوده و با تمام توان از آن حراست کنیم.

 

معاون دادستان کل کشور تاکید کرد: کشتی انقلاب سرپا بوده و به مسیر رو به رشد خود ادامه می‌دهد و افراد بی‌بصیرت و کسانی که ارزش این انقلاب را درک نمی‌کنند، از کشتی انقلاب پیاده خواهند شد.

 

عمرانی تصریح کرد: انقلاب اسلامی و نظام، مشروعیت خود را از ولایت فقیه دارد بنابراین همه باید از جایگاه ولایت حراست کرده و اجازه ندهند تا خدشه‌ای به آن وارد شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------