آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

محسن هاشمی: فساد سیستماتیک عموماً از تاثیرات تصمیمات حاکمیتی آغاز می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران می‌گوید: فساد اداری عمدتاً از قوانین و آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های موجود در کشور و تناقض‌های…

موشک ماهواره‌بر ایران سوخت؟



موشک ماهواره‌بر ایران،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
علائم سوختگی در سکوی پرتاب فضایی فرودگاه امام خمینی استان سمنان نشان می‌دهد که احتمالاً ایران بار دیگر در پرتاب موشک حامل ماهواره ناموفق بوده است.

به گزارش تازه نیوز، خبرگزاری آسوشیتدپرس با بررسی تصاویر ماهواره‌ای شرکت ماکسار تکنولوژیز خبر داد که ایران احتمالا بار دیگر در پرتاب موشک حامل ماهواره ناموفق بوده است.

 

بر اساس این گزارش، علائم سوختگی در سکوی پرتاب فضایی فرودگاه امام خمینی استان سمنان پیداست و به نظر می‌رسد موشکی سوخته و وسایل نقلیه آن را احاطه کرده‌اند.

 

تخمین زده می‌شود این پرتاب ناموفق پس از روز جمعه اتفاق افتاده باشد. مقامات رسمی تاکنون در این مورد اظهار نظری نکرده‌اند.

 

***

 

تکذیب خبر شکست ایران در پرتاب ماهواره جدید به فضا

مشرق نوشت: فعال رسانه‌ای درباره خبر شکست ایران در پرتاب ماهواره جدید به فضا که توسط رسانه‌های رژیم صهیونیستی منتشر شده است در توییتی نوشت: در مورد این موضوع، با معاون امور تحقیقاتی و صنعتی وزارت دفاع صحبت کردم، گفت که عکس متعلق به 2 سال قبل و یکی از برنامه های تحقیقاتی بوده و اخیرا هیچ پرتابی صورت نگرفته است.

 

 با برخی منابع دیگر هم صحبت کردم، همین ماجرا را تایید کردند.

 

البته لازم است برای اینکه از توئیت قبلی برداشت اشتباه نشه، بگم که عکس قدیمی نیست و جدید است ولی اتفاق مربوط به گذشته است و ارتباطی با پرتاب ندارد.

 

یعنی از یک اتفاق قدیمی، عکس جدید گرفته شده است.

 

موشک ماهواره‌بر ایران،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی



کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------