آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

محسن هاشمی: فساد سیستماتیک عموماً از تاثیرات تصمیمات حاکمیتی آغاز می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران می‌گوید: فساد اداری عمدتاً از قوانین و آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های موجود در کشور و تناقض‌های…

نماینده مجلس: با دادن اعتبارات به مساجد معیشت طلاب را بهتر می‌کنیم



سید غنی نظری،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
یک نماینده مجلس گفت: سعی خواهیم داشت در سال ۱۴۰۱ به همراه پی‌گیری بیمه دیگر اقشار جامعه مقدمات لازم را برای پوشش بیمه روحانیون و طلاب انجام دهیم.

به گزارش شفقنا، سید غنی نظری نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس، ظهر دوشنبه در همایش طلایه‌داران تبلیغ به مناسبت فرا رسیدن ماه رمضان در جمع روحانیون و مبلغان دینی خلخال وظیفه اصلی نمایندگان مجلس را پیگیری مطالبات مردمی عنوان و اظهار کرد: متأسفانه در طول سنوات گذشته به دلیل رکود و تحریم‌های تحمیلی وضعیت مردم اعم از مستمری و بیمه مناسب نبوده اما امسال با تلاش دولت انقلاب در نظر داریم ۱۲ هزار میلیارد تومان به بحث بیمه کارگران ساختمانی اختصاص داده و بیمه اقشار تلاشگری همچون طلاب و روحانیون را نیز پیگیری کنیم.

 

نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی گفت: در خصوص امور مربوط به حوزه و روحانیت هم مجلس و هم دولت شرمنده این اقشار است اما سعی خواهیم داشت در سال ۱۴۰۱ به همراه پی‌گیری بیمه دیگر اقشار جامعه مقدمات لازم را برای پوشش بیمه روحانیون و طلاب انجام دهیم.

 

نظری از اخذ سه مجوز احداث خانه عالم در شهرستان خلخال با همراهی ستاد اجرای فرمان امام (ره) خبر داد و اضافه کرد: در کنار این مهم اعتباراتی به مساجد اختصاص داده خواهد شد تا معیشت قشر روحانیون و طلاب بهبود یابد.

 

وی با تاکید بر لزوم پرداخت مستمری به روحانیون اذعان کرد: از اوقاف و امور خیریه شهرستان به شدت گله‌مند هستیم چرا که در بحث مدیریت اموال خود کوتاهی کرده و در راستای بهبود معیشت روحانیون تلاشی نکرده است چه بسا که با مدیریت سالم و هدفمند این اموال می‌تواند با پرداخت مستمری به روحانیون گام مثبتی در حمایت از این قشر برداشت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------