آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

محسن هاشمی: فساد سیستماتیک عموماً از تاثیرات تصمیمات حاکمیتی آغاز می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران می‌گوید: فساد اداری عمدتاً از قوانین و آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های موجود در کشور و تناقض‌های…

شنیدن صدای مهیب در شهرستان کارون خوزستان



شنیدن صدای مهیب در شهرستان کارون خوزستان،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
کعبی با تاکید بر این‌که این موضوع زیاد مهم نیست، تصریح کرد: هیچ چیز خاصی نبوده است و هیچ جا هم آسیب ندیده‌ است. خبرهای زیادی در فضای مجازی منتشر شده و موضوع را بیش از حد بزرگ‌ نشان می‌دهد.

به گزارش جماران، سحرگاه صبح جمعه ۱۳ خرداد ماه صدای مهیبی در بخشی از کوت‌عبدالله اهواز شنیده شده است.

 

حسینی از ساکنان درویشیه کوت‌عبدالله اظهار کرد: حوالی ساعت ۶ صبح صدای مهیب و وحشتناکی شنیده شد که ما و تمام همسایه‌ها به خیابان آمدیم اما متوجه نشدیم که منبع صدا چه بوده است.

 

وی ادامه داد: طبق چیزی که شنیده‌ایم صدا از سمت منطقه قلعه کنعان آمده است. قدرت و شدت صدا بسیار زیاد بود به نحوی که در کل منطقه شنیده شد و صدا مانند انفجار بود.

 

همچنین کعبی فرماندار شهرستان کارون در این خصوص گفت: موضوع در حال بررسی است و باید گفت که مساله بزرگ و خاصی وجود ندارد.

 

وی افزود: این اتفاق در فاصله دور از منازل مسکونی رخ داده است و هیچ آسیبی و مشکلی هم به دنبال نداشته است.

 

فرماندار کارون عنوان کرد: در گذشته کوت‌عبدالله بخشی از اهواز بوده است و اهواز در روزهای نخست دفاع مقدس توسط دشمن بعثی به واسطه خمپاره مورد تهاجم قرار گرفته است و در گذشته هم گزارشاتی مبنی بر رویت آثار ادوات جنگی یا خمپاره داده شده است که گروه‌های خنثی برای جلوگیری از وقوع حادثه، آن‌ها را خنثی کرده‌اند.

 

کعبی تصریح کرد: اکنون نیز این احتمال وجود دارد که خمپاره باقی مانده از دوران جنگ منشاء این صدا بوده است. همچنین احتمالات دیگری نیز وجود دارد و بررسی‌ها در حال انجام است.

 

وی ادامه داد: با توجه به این‌که منشاء این صدا در زباله‌ بوده است، احتمال وجود باطری یا پیک‌نیک گازی یا هر شیء دیگر که بر اثر گرمای شدید خوزستان منفجر شده است.

 

فرماندار شهرستان کارون با تاکید بر این‌که این موضوع زیاد مهم نیست، تصریح کرد: هیچ چیز خاصی نبوده است و هیچ جا هم آسیب ندیده‌ است. خبرهای زیادی در فضای مجازی منتشر شده و موضوع را بیش از حد بزرگ‌ نشان می‌دهد.

 

کعبی گفت: تاکنون هیچ‌کس نمی‌تواند با قاطعیت نظر دهد و حتی فیلمی که در فضای مجازی در این خصوص منتشر شده را نمی‌توانیم تایید یا رد کنیم.

 

فیلمی هم در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد که در منطقه قلعه کنعان شهرستان کارون استان خورستان، پس از شنیدن صدا مذکور ، یک حفره ایجاد شده است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------