آخرین اخبار سیاسی

پزشکیان,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

دریافتی ناچیز کارمندان دولت بستر اشاعه فساد اداری است/ FATF داخلی می‌تواند مانع بروز فساد شود

وزیر بهداشت و درمان در دولت اصلاحات می‌گوید: وقتی چرخ زندگی مردم نمی‌چرخد افراد برای گرفتن و دادن مبالغی تحت عنوان «شیرینی» توجیه پیدا…

دولت، «سفره‌ی مردم» را به مذاکرات گره زده؟/ نماینده مجلس: نظارت دولت کمرنگ شده



حسینی کیا،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره موفقیت دولت در تحقق شعار «گره نزدن سفره مردم به مذاکرات»، بیان می‌کند که اکنون نظارت دولت کمرنگ شده است؛ قرار بود چهار قلم کالا گران شود ولی دیدیم که بیشتر کالاها گران شده است. قاعدتا بی تاثیر هم نیست. چرا که مراودات بانکی دچار چالش است ولی نباید همه مسائل را به آن گره بزنیم بالاخره بخشی از ساز و کارهایش پیدا شده است و از بخش دیگرش هم باید عبور کرد.

از زمان روی کار آمدن دولت سیزدهم، رئیس دولت بارها بر «گره نزدن سفره مردم به مذاکرات»، تاکید کرده است. سید جواد حسینی کیا، در گفتگو با «انتخاب» در ارزیابی خود از تحقق این شعار رئیس جمهور، عنوان کرد: «اصل داستان را باید به همین شکل ببینیم، یعنی سفره مردم را نباید به مذاکرات گره زده شود. اما اکنون نظارت دولت کمرنگ شده است؛ قرار بود چهار قلم کالا گران شود ولی دیدیم که بیشتر کالاها گران شده است.»

 

وی ادامه داد: «دولت نیازمند این است که یک اراده و نظارت جدی به خرج دهد. یک بخشی هم یارانه به صورت نقدی است که به نظر من خوب نیست و باید به سمت کالا برگ الکترویکی برود تا مشخص شود کدام یک از اقلام گران شده است.»

 

حسینی کیا در پاسخ به این پرسش که آیا مذاکرات تاثیری در وضعیت اقتصادی فعلی داشته است یا خیر، گفت: «قاعدتا بی تاثیر هم نیست. چرا که مراودات بانکی دچار چالش است ولی نباید همه مسائل را به آن گره بزنیم بالاخره بخشی از ساز و کارهایش پیدا شده است و از بخش دیگرش هم باید عبور کرد.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------