آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

محسن هاشمی: فساد سیستماتیک عموماً از تاثیرات تصمیمات حاکمیتی آغاز می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران می‌گوید: فساد اداری عمدتاً از قوانین و آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های موجود در کشور و تناقض‌های…

«محمد مهاجری» فعال سیاسی: آقای رئیسی! مرد باشید و عمامه را بر زمین بکوبید



محمد مهاجری،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا از عملکرد ابراهیم رئیسی در دولت سیزدهم انتقاد کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین، محمد مهاجری در پیامی به "ابراهیم رئیسی" نوشت: جناب رئیس جمهور ! می دانید بین علما رسم بوده است که وقتی به موضوع بسیار مهمی معترض بودند و صدایشان به جایی نمی رسید ، در برابر دیگران عمامه از بر می داشتند و بر زمین می کوبیدند.

 

الان مهمترین مسئله روز، برجام است. تیم مذاکره در وین در حال چانه زنی برای گرفتن امتیاز بیشتر هستند و در همین حال عمال کاسبان تحریم، در داخل کشور  با انتشار خبرهای دروغ،جعل خبرهای کذب  و یاس آفرینی های واهی فضاسازی می کنند که مبادا هر توافقی ، کاسبی شان را به هم بریزد.

 

حال، اگر شما  به برجام معتقدید و آن را برای آینده کشور مفید می دانید، اما نمی توانید در برابر دلواپسان و مطامع شان بایستید در حضور بزرگان کشور عمامه بر زمین بکوبید و بر حرفتان پای بفشارید.

 

و اگر به برجام اعتقاد ندارید و تصورتان این است که دست ساز اسرائیل و امریکا و دشمنان است تا ما را زیر یوغ استکبار ببرند و مارا خفیف کنند و اگر مطمئنید چین و روسیه ما را بس است و این دو ابرقدرت، در برابر همه تهدیدها و تحریم ها هوای ما را دارند، باز هم در جمع بزرگان، عمامه بر زمین بکوبید و تکلیف مملکت را یکسره کنید.

 

البته که در حالت اول لازم است محکمتر بر زمین بکوبید!

 

الان کشور یک قهرمان می خواهد و شما می توانید همان باشید. و قهرمان قهرمان است، چه مثبت چه منفی. هنرش این است که تصمیم می گیرد و تمام.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------