آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

صدیقه وسمقی آزاد شد

صدیقه وسمقی آزاد شد. در پی تشدید بیماری صدیقه وسمقی که پیشتر منجر به نابینایی او شده بود ساعتی قبل با آزادی وی موافقت و او از زندان اوین…

لاریجانی: دولت سعودی در فاجعه منا مقصر واقعی است



اخبار,اخبار سیاسی,علی لاریجانی

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: مجموع گزارش ها نشان می دهد که دولت سعودی در فاجعه منا مقصر واقعی است و در کار خود برای عمل عبادی مهم در عالم اسلام ، دچار غفلت و سوء مدیریت بوده است.

علی لاریجانی صبح یکشنبه در آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی افزود: امت اسلامی و ملت بزرگ ایران عزادار است به خاطر حادثه دردناکی که در منا رخ داد و تعداد زیادی از زائران خانه خدا به وضع اسفبار به خاک و خون کشیده شدند این حادثه اسفناک دل همه مسلمانان را به درد آورد.

وی ادامه داد: امروز وزیران کشور و فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون وزیر امور خارجه در جلسه غیر علنی توضیحات کافی در ابعاد این حادثه و اقداماتی که دولت در حوزه های مختلف در این زمینه انجام داده، ارایه کردند و ما تشکر می کنیم و حتما باید این اقدامات پیگیری شوند.

عضو شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: متاسفانه وقتی همه ابعاد قضیه مطالعه می شود، نشان می دهد که دولت سعودی در انجام این امر سهل انگاری داشتند و به موقع خدمات رسانی نشده و تدبیر لازم بعد از حادثه نداشته اند که جلوی تبعات آن را بگیرند و به جای اظهار پشیمانی حرفهایی می زنند که مثل نمک پاشیدن روی زخم است.

اخبار سیاسی - ایرنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------