آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

بعضی از وزرای رئیسی پشیمانند، برای پایان دولت لحظه‌شماری می‌کنند! + عکس

فعال سیاسی اصولگرا نوشت: ‏جمع کوچکی از وزرا هم پشیمان از حضور در دولت،لحظه شماری می‌کنند تا دولت تمام شود! به گزارش اعتماد، محمد مهاجری،…

لغو مجوز وزارت دفاع برای تولید خودرو



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
نمایندگان مجلس در جریان جلسه علنی نوبت دوم امروز مجلس گزارش کمیسیون تلفیق در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۲ را بررسی کرده و بندالحاقی ۱۰ تبصره ۷ را حذف کردند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی بند مربوط به مجوز مجلس به وزارت دفاع برای مشارکت در ساخت انواع خودرو سبک و سنگین پس از اخذ مجوز را از لایحه بودجه ۱۴۰۲ حذف کردند.

 

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس در جریان جلسه علنی نوبت دوم امروز مجلس گزارش کمیسیون تلفیق در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۲ را بررسی کرده و بندالحاقی ۱۰ تبصره ۷ را حذف کردند.

 

بر اساس بند الحاقی ۱۰ که حذف شد؛ وزارت صنعت، معدن و تجارت مکلف است در صورت درخواست وزارت دفاع برای تولید انبوه انواع خودروهای سبک و سنگین و خودروهای با کاربری‌های خاص مجوزهای لازم را صادر و همکاری‌های لازم را معمول نماید. با توجه به زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های موجود در صنعت دفاعی کشور، وزارت دفاع می‌تواند با رعایت ملزومات اصل یکصد و دهم (۱۱۰) قانون اساسی و اخذ مجوزهای لازم مرتبط با این اصل با همکاری ستاد کل نیروهای مسلح نسبت به تولید و فروش خودروهای مذکور اقدام نماید.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------