آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

صدیقه وسمقی آزاد شد

صدیقه وسمقی آزاد شد. در پی تشدید بیماری صدیقه وسمقی که پیشتر منجر به نابینایی او شده بود ساعتی قبل با آزادی وی موافقت و او از زندان اوین…

سیدهادی خامنه‌ای: شورای نگهبان به دلیل سلایق سیاسی کاندیداها را رد صلاحیت نکند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام گفت: اصلاح‌طلبان از مسئولان عالی‌رتبه می‌خواهند از ممیزین خود٬ احترام به حقوق مردم و اهمیت به رایشان را بخواهند و خود نیز به این آرا احترام بگذارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدهادی خامنه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به برنامه‌های اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس عنوان کرد: اصلاح‌طلبان در حال حاضر در چارچوب شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مشغول فعالیت هستند.

وی ادامه داد: در این شورا حدود 18 تا 20 حزب از جریان اصلاحات دور هم جمع شده‌اند و شعبه‌های شورای هماهنگی هم در سراسر کشور پابرجا هستند و خود را برای انتخاباتی پرشور و فعال آماده می‌کنند.

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام افزود: جریان اصلاحات از مسئولان عالی‌رتبه می‌خواهند تا از ممیزین خود٬ احترام به حقوق مردم و اهمیت به به رای آنها را بخواهند و خود نیز به این آرا احترام بگذارند.

خامنه‌ای تاکید کرد: مفهوم اینکه گفته شد رای مردم حق‌الناس است، این است که باید افرادی که مردم به آنها علاقه و اعتقاد دارند٬ همواره در صحنه باشند و این مسئولان نیز به حقوق مردم پایبند بوده و آنها را به دلیل سلایق متفاوت سیاسی رد صلاحیت نکنند.

وی افزود: در حال حاضر با سازو کارهای شورای هماهنگی در ارتباط هستم و با شورا یا دیگر کمیته‌ها ارتباطی ندارم٬ البته کمیته انتخابات هم زیرنظر همین شورا اداره می‌شود.

اخبار سیاسی - ایلنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------