آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

صدیقه وسمقی آزاد شد

صدیقه وسمقی آزاد شد. در پی تشدید بیماری صدیقه وسمقی که پیشتر منجر به نابینایی او شده بود ساعتی قبل با آزادی وی موافقت و او از زندان اوین…

پاسخ روحانی به سوالی درباره زمان رفع حصر



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

مسئله حصر و نگاه دولت برای حل آن:صحبت از رفع‌حصر میوه نارس است

روحانی در پاسخ به سوال روزنامه مردمسالاری در نشست خبری مبنی بر اینکه شما در آن زمان امید‌ها را زنده کردید و از رفع حصر‌ سخن گفتید٬ اما اقدام مشخصی در این امر انجام ندادید. اگر واقعا رفع حصر در توان دولت و شخص شما به عنوان رئیس شورای امنیت ملی نیست٬ به مردم بفرمایید یا اگر برنامه‌ای در این حوزه انجام داده‌اید آن را مشخصا و به طور صریح بیان کنید که روحانی پاسخ داد: تلاش دولت بر این بود که در کل جامعه همه احساس آرامش بیشتری کنند و اگر موضوعی در گذشته بوده بتوانیم طبق قانون به آن پایان دهیم.

وی ادامه داد: اینکه یک موضوع را به مسئله دائمی تبدیل کنیم٬ چه فایده‌ای دارد؟ اینکه یک شعاری را همواره تکرار کنیم نتیجه آن چیست؟ اقتدار یک نظام و دولت این است که مسائل خود را سریع نهایی کند؛ مثل بحث هسته‌ای که می‌شد آن را بیست سال دیگر ادامه داد. مقام معظم رهبری در جلسه هفته گذشته که خدمتشان رسیدیم گفتند که چه خوب شد پرونده هسته‌ای تمام شد.

رئیس جمهور با بیان اینکه صریح‌ترین اظهار نظر در زمان انتخابات در مورد بحث رفع حصر در دانشگاه شیراز بود. سالن این دانشگاه که پر از دانشجو بود. در آنجا اعلام کردم که برخی از مسائل هست که کار دولت به تنهایی نیست٬ اما دولت می‌تواند مقدمات آن را فراهم کند. ما تلاش خود را در حل معضلات سیاسی و اجتماعی در چارچوب مصالح و منافع ملی انجام دادیم٬ اما در زمانش می‌توان به خوبی آن را بیان کرد.

وی تاکید کرد: واجب نیست همه چیز را گفت٬ چراکه بیان مسائل در چنین شرایطی مانند چیدن میوه نارس است.

روحانی تصریح کرد: باید از گذشته درس بگیریم و اجازه ندهیم که انحراف و تخلف بار دیگر تکرار شود. از سوی دیگر باید صبر کرد مسائل در زمان خود به پیش رفته تا حل شود.

 

اخبار سیاسی - ایلنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------