آخرین اخبار سیاسی

نمایندگان مجلس شورای اسلامی ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

مجلس ؛ تخصیص ۱.۸ میلیارد یورو به نیروهای مسلح از فرابودجه تهاتر نفت + جزئیات

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز - ۱۱ اردیبهشت ماه - با اکثریت آرا با جدول ۲۱ بودجه ۱۴۰۳ موافقت کردند که بر اساس آن ۱.۸…

هاشمی تهدید به ترور شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تهدید به ترور آیت‌الله هاشمی توسط «حزب‌الله»!

 

مهدی عبدی معاونت امور استانها و شهرستانها شورای هماهنگی حزب الله شمال گفت: حزب الله دل خون است از این همه بی وفایی و خیانت عده ای جماعت بی بصیرت و دورو امروز امام خامنه ای نباید احساس تنهایی نماید و عده ای خائن به اسلام و انقلاب جرأت جولان دادن و اظهار نظر کردن در جامعه پیدا کنند و برخی نیز جرات پیدا بکنند تا از رفع حصر سران منفور فتنه ٨٨ و تبلیغ آن به صورت آزادانه در فضای مجازی صحبت نمایند و دستگاههای امنیتی نیز سکوت نماید.

سران منفور فتنه خدا را شاکر باشند که در حصر می باشند و الا حزب الله امان نفس کشیدن به آنها را نمی داد .

 

حزب الله برای آخرین بار به هاشمی و {........} و تمام کسانی که بخواهند عرصه را به خیال خام خود بر امام خامنه ای تنگ نمایند و از اصول و مبانی انقلاب عدول کنند و درصدد مطرح کردن شورای رهبری و تضعیف ولایت مطلقه فقیه باشند هشدار می دهد اگر در صدد راه اندازی فتنه ای دیگر در کشور باشند حزب الله این بار با راه اندازی فداییان انقلاب و اسلام توسط کمیته های مجازات مردمی برای همیشه چشم قتنه را کور خواهد کرد. عبدی همچین در ادامه اظهار داشت. حزب‌الله پرس این گفت‌وگو را منتشر کرده است.

منبع:سایت تابناک

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------