آخرین اخبار سیاسی

علوی بروجردی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

علوی بروجردی: مردم این وضعیت را از ما آخوندها می‌بینند/ مردم دیگر نمی‌توانند تحمل کنند

دیده بان ایران نوشت: آیت الله علوی بروجردی: وضع مردم خیلی بد است. کاری بکنید. مردم دیگر نمی‌توانند این وضعیت را تحمل کنند. باید چند فرد…

واکنش معاون دفتر روحانی به نطق نماینده منتقد:ادبتان که هویدا بود، قانون‌مداری و ولایت‌پذیری‌تان هم آشکار شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
معاون دفتر رئیس جمهوری در واکنش به نطق نماینده مردم بندرعباس در جلسه روز چهارشنبه مجلس و نحوه بیان انتقاد وی از رئیس جمهوری گفت: ادبتان که هویدا بود، قانون‌مداری و ولایت‌پذیری‌تان هم آشکار شد.

به گزارش ایسنا، علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور در حساب کاربری خود در توئیتر با اشاره به اظهارات یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و  نحوه بیان انتقاد وی از رئیس جمهور به دلیل عدم حضور در در جلسه صبح چهارشنبه مجلس نوشت:

 

«‏آنقدر درونمایه‌ خود را به رخ کشیدید تا آن نهیب تاریخی، نصیبتان شد؛ حالا هم با وجود دستور صریح و چندباره‌ رهبری، پایبندی به تصمیمات تخصصی ستاد ملی را به استهزا می‌گیرید و باب توهین تازه‌ای را می‌گشایید. ادبتان که هویدا بود، قانون‌مداری و ولایت‌پذیری‌تان هم آشکار شد.»

 

به گزارش ایسنا، روز چهارشنیه احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس، ابوموسی حاجی آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی در بخش هایی از نطق میان دستور خود با انتقاد از عدم حضور حسن روحانی رئیس‌جمهوری در جلسه صبح چهارشنبه مجلس جهت ارائه لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ گفت: انتظار این بود که رئیس جمهوری در مجلس حضور پیدا کنند ولی متاسفانه به علت ترس از کرونا این حضور انجام نشد؛این گونه حرکت ها توهین به ۸۵ میلیون جمعیت ایرانی است. آقای رئیس جمهوری مطمئن باش با اینگونه رفتار هایی که از خود بروز میدهی با کرونا نمیمیری چون مرگ در حین خدمت توفیق می‌خواهد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------