آخرین اخبار سیاسی

حوزه علمیه کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

مقایسه حوزه علمیه کاظم صدیقی و مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

دیده بان ایران | حوزه علمیه امام خمینی تحت مدیریت کاظم صدیقی با مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

واکنش نماینده اهواز به ادعای بازداشت کودکان و نوجوانان در اعتراضات خوزستان



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
نماینده اهواز در مجلس، گفت: با دستوری که رئیس قوه قضائیه صادر کردند، بنا بر این شد که هر فرد بازداشتی که جرم خاصی مرتکب نشده و فقط به دلیل حضور در اعتراضات و حضور در تجمعات بازداشت شده، همگی آزاد شوند.

به گزارش ایلنا، سید کریم حسینی نماینده اهواز و باوی در مجلس یازدهم درخصوص آزادی بازداشت‌شدگان اعتراضات اخیر در استان خوزستان، گفت: بر اساس پیگیری‌هایی که ما از طریق مجلس داشتیم و همچنین با دستوری که رئیس قوه قضائیه صادر کردند. بنا بر این شد که هر فرد بازداشتی که جرم خاصی مرتکب نشده و فقط به دلیل حضور در اعتراضات و حضور در تجمعات بازداشت شده، همگی آزاد شوند.

 

وی ادامه داد: بر همین اساس اخباری که ما طی دو روز اخیر از سطح استان پیگیری کردیم، نشان‌دهنده این است که بخشی از این افراد آزاد شدند و بخشی مانده‌اند که ما اصرار بر آزادی آن‌ها به ویژه افرادی که فقط صرف حضور در اعتراضات و تجمعات بازداشت شده‌اند، داریم.

 

حسینی همچنین در رابطه با شایعه بازداشت کودکان و نوجوانان و تقاضای وثیقه برای آزادی آن‌ها، بیان کرد: آمار دقیقی از این افراد وجود ندارد؛ اما آن چیزی که اکنون ما در حال پیگیری آن هستیم برای کلیه افراد در همه سنین است که اکنون در بازداشت هستند و در صورت عدم ارتکاب به جرم باید آزاد شوند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------