آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

نماینده مجلس: وضعیت به گونه‌ای است که انگار کشور رها شده است/ اگر به کف خیابان برویم، راحت متوجه می‌شویم حال دل مردم چیست



 نماینده مجلس,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
عباس جهانگیرزاده نماینده پارس آباد و بیله‌سوار می‌گوید: اینکه آقای رئیسی و برخی افراد در دولت بخواهند شرایط را خوب جلوه دهند، اصلاً قابل قبول نیست، چون باید کار، توام با خروجی مثبت و رضایت مردم باشد. اکنون اگر به کف خیابان‌ها و بازار برویم، خیلی راحت می‌توانیم متوجه شویم که حال دل من چطوری است.

 عباس جهانگیرزاده نماینده پارس‌آباد در تحلیل وضعیت اقتصادی کشور و تغییراتی که در بدنه دولت رخ داده است، به رویداد۲۴ می‌گوید: سال گذشته پس از کناره‌گیری حجت‌الله عبدالملکی وزیر کار، دیگر شاهد تغییر و تحول جدی در دولت نبودیم؛ این در حالی بود که انتقاداتی از سوی نمایندگان به تیم اقتصادی دولت شد و حتی مردم که سفره‌هایشان کوچک شده بود، چنین حرف‌هایی را می‌زدند؛ به قدری اوضاع در حوزه خودرو و تنظیم بازار، آشفته بود که بالاخره استیضاح دوم آقای فاطمی‌امین وزیر صمت اعلام وصول شد و همه دیدند که مجلسی که گفته می‌شود به لحاظ سیاسی با دولت همسو است، چطور وزیر را با رای بالا عزل کرد.

 

جهانگیرزاده می‌گوید: پیش از عزل وزیر صمت از سوی مجلس، آقای رئیسی، وزرای آموزش و پرورش و جهاد کشاورزی و همچنین رییس سازمان برنامه و بودجه را از تیم دولت خارج کرد. اکنون سه وزارتخانه مهم کشور، آن هم در این شرایط حساس بی‌وزیر هستند. در حالی که به فصل امتحانات دانش‌آموزان نزدیک می‌شویم یا بازار خودرو و اساساً اقلام اساسی و تنظیم بازار، حال و روز خوبی ندارد و در حوزه کشاورزی، فصل برداشت بسیاری از محصولات مهم است، چرا در معرفی افرادی برای تصدی این وزراتخانه‌ها تعلل می‌شود. خطاب آقای رئیسی می‌گویم وضعیت به گونه‌ای است که یک روز هم یک روز است و باید قدر لحظه‌ها را دانست. کشور نیازمند کار است و سرپرست خیلی اختیارات برای کار و برنامه‌ریزی بلندمدت ندارد.

 

نماینده پارس‌آباد می‌گوید: اینکه آقای رئیسی و برخی افراد در دولت بخواهند شرایط را خوب جلوه دهند، اصلاً قابل قبول نیست، چون باید کار، توام با خروجی مثبت و رضایت مردم باشد. اکنون اگر به کف خیابان‌ها و بازار برویم، خیلی راحت می‌توانیم متوجه شویم که حال دل من و حال دل مردم چطوری است. وضعیت مدیریتی به گونه‌ای است که احساس می‌شود کشور رها شده است. نارضایتی مردم مشهود است و دولت پس از ۱۹ ماه باید مسیر کاری‌اش را تغییر جدی دهد. اگر در هفته‌ها و ماه‌های آتی هم، دست فرمان دولت به مانند گذشته باشد، حتماً مجلس از اهرم استیضاح برای دیگر وزرایی که به کارشان انتقاد است، استفاده خواهد کرد.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------