آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر، پایان یافته| اسرائیل از موشک‌های دوربرد استفاده کرد

در پی پرواز چند شی ناشناس در اطراف پایگاه شکاری اصفهان و فعال‌شدن پدافند هوایی در بامداد جمعه سی ان ان از قول یک منبع اطلاعاتی منطقه‌ای…

دولت زیر تیغ بی‌اعتمادی



  دولت زیر تیغ بی‌اعتمادی,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

 

یکم- آیا شهروندان به دولت سیزدهم اعتماد دارند؟ واقعیت این است که شماری از افراد و احزاب افراطی هوادار دولت سیزدهم حتی طرح این پرسش را هم برنمی‌تابند و باور دارند شهروندان به دولت سیزدهم اعتماد دارند؟ گروه پرشماری از علاقه‌مندان به اقتصاد سیاسی باور دارند شهروندان به دولت سیزدهم اعتماد ندارند. از کجا باید فهمید کدام گروه درست می‌گوید؟ به نظر می‌رسد چاره کار برای راستی‌آزمایی واقعی و نه حدس و گمان غیرواقعی این است که نهادهای نظرسنجی خصوصی در ایران تاسیس شوند و شروع به نظرخواهی از مردم کنند.

 

دوم- یک راه برای اینکه نشان داده شود شهروندان به دولت اعتماد ندارند اقبال یا روی‌برگرداندن شهروندان از طرح‌های دولتی به ویژه طرح‌های مرتبط با معیشت است. ایرانیان نشان می‌دهند در این‌باره دولت سیزدهم را به دلایل گوناگون باور ندارند. سخنگوی دولت: کالابرگ الکترونیک به صورت اختیاری در اختیار مردم قرار گرفته ولی این طرح با استقبال مردم مواجه نشد، زیرا مردم باید انتخاب نهایی را داشته باشند، چرا شهروندان به دولت اعتماد ندارند؟ و این واقعیت را با انتخاب‌های خاص که می‌دانند دولت توصیه می‌کند نشان می‌دهند.

 

جهان صنعت

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------