آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

صدیقه وسمقی آزاد شد

صدیقه وسمقی آزاد شد. در پی تشدید بیماری صدیقه وسمقی که پیشتر منجر به نابینایی او شده بود ساعتی قبل با آزادی وی موافقت و او از زندان اوین…

روحانی پیروزی بر داعش را به رهبر معظم انقلاب و سردار سلیمانی تبریک گفت



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , روحانی

رییس جمهوری پیروزی بر تروریست های داعش در سوریه را به رهبر معظم انقلاب اسلامی ، سپاه پاسداران، نیروی قدس و بویژه سردار قاسم سلیمانی و دیپلمات های کشور تبریک گفت.

 حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز سه شنبه در پنجمین کنگره سراسری خانه کشاورز افزود: باید از همه رزمندگان اسلام ، دیپلمات های کشور ، دولت و ملت و رهبر معظم انقلاب ، نیروهای مسلح و ملت عراق و سوریه به خاطر پایان کار گروهی که جز شر ، نکبت ،ویرانی و آدم کشی و توحش چیزی را به همراه نداشتند، تشکر کنم.

 

وی افزود: این پیروزی بزرگ را به رهبر معظم انقلاب، سپاه، نیروی قدس بویژه سردار سلیمانی و همه کسانی که در این مسیر تلاش کردند، بخصوص دیپلمات‌های کشور که در اجلاس‌های آستانه در راستای حل و فصل دیپلماتیک این مشکل، تلاش را تبریک می گویم.

 

وی خاطرنشان کرد: داعش گروهک تروریستی است که توسط قدرت های بزرگ و برخی کشورهای مرتجع منطقه ارتزاق و مسلح شده بود و با جنایت های خود روی جنایتکاران تاریخ را سفید کرد.

 

رییس شورای عالی امنیت ملی با بیان این که کنده شدن بنیان و اساس گروهک تروریستی داعش از سوریه یک خبر خوش برای مردم ایران و منطقه است، گفت: کار اصلی را مردم و ارتش سوریه ،عراق و لبنان انجام دادند و ما براساس وظیفه دینی و اسلامی خود به آنان کمک کردیم.

 

روحانی یادآور شد: گروهک تروریستی داعش توسط قدرت‌های بزرگ و کشورهای مرتجع منطقه حمایت شده و کمک‌های مالی به آنها داده می‌شد، آنچه آنها از موزه‌های عراق و سوریه به تاراج بردند، توسط همین قدرت‌ها در بازارها فروخته شد و ای کاش به همین اکتفا می‌کردند.

 

وی ادامه داد: آنها دختران و زن‌های مردم را هم در بازارها فروختند و جنایاتی را به انجام رساندند که روی همه جنایتکاران تاریخ را سفید کردند. آنها بهترین جوانان منطقه را با خنجر سر بریدند و انسان‌ها را زنده زنده سوزانده و به هیچ کس رحم نکردند.

 

وی ادامه داد: هیچ گاه تصور نمی‌کردیم که در قرن بیست و یکم جنایتکاران مورد حمایت غرب، آمریکایی‌ها و رژیم منحوس صهیونیستی، دست به چنین جنایاتی بزنند و اربابان آنها چه فکرهایی که در سر نمی‌پروراندند؛ آنها تصور می‌کردند که سال‌ها در این منطقه می‌مانند و به غارت و جنایت های خود را ادامه خواهند داد.

 

رییس جمهوری تأکید کرد: امروز با عنایات خدا و مجاهدت‌های ملت‌های منطقه می‌توانیم بگوییم که این شر یا از سر مردم برداشته شده یا کاهش یافته البته آثار افراد باقیمانده از آنها هنوز ادامه خواهد داشت اما اساس و بنیان آنها برچیده شده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------