آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

محسن هاشمی: فساد سیستماتیک عموماً از تاثیرات تصمیمات حاکمیتی آغاز می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران می‌گوید: فساد اداری عمدتاً از قوانین و آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های موجود در کشور و تناقض‌های…

حسن خمینی: در آستانه سلب تحمل مردم هستیم



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی , حسن خمینی
امروز وضع نسبت به زمان جنگ بهتر است اما در بعضی اوقات سلب اطمینان داریم که باید ما مسؤولان برای به دست آوردن اعتماد مردم فعالیت‌ها و مسؤولیت‌هایمان را بشناسیم و به وظایف خود طوری عمل کنیم که بتوانیم از مشکلات عبور کنیم چون در آستانه سلب تحمل مردم هستیم . 

تولیت حرم مطهر امام خمینی(ره) گفت: انقلاب اسلامی حرکتی از مردم، برای مردم و در راستای خواسته‌های مردم بود که از خانه‌های آن‌ها شروع و همراه با مردم و آرمان‌های آن‌ها که بر زمین مانده بود، تحقق یافت.

 

به گزارش فارس از ری، حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی تولیت حرم مطهر امام خمینی(ره) در مراسم در تجدید میثاق کارکنان شهرداری و شورای اسلامی شهر تهران با آرمان‌های امام (ره) اظهار داشت:‌ این لطف خدای سبحان بود که نادر مردی بر دل‌های مردم حکومت کرد و از این حکومت نیرویی آفرید که مانند اقیانوس جاری تمام چیزهایی که پیش رو داشت از جا کند و عبور کرد.

 

وی افزود: انقلاب اسلامی قبل از تحول بنیادین در جامعه در جان‌های مردم نفوذ کرد و یکپارچه علیه بی‌عدالتی، ظلم و رژیم شاهنشاهی خروشید.

 

تولیت حرم مطهر امام خمینی(ره) ادامه داد: انقلاب اسلامی حرکتی از مردم، برای مردم و در راستای خواسته‌های مردم بود که از خانه‌های آن‌ها شروع و همراه با مردم و آرمان‌های آن‌ها که بر زمین مانده بود، تحقق یافت.

 

وی با بیان اینکه پیوند امت و امام رمز ایجاد انقلاب اسلامی و بقای آن است، تصریح کرد: باید بتوانیم با مردم باشیم حرف دل آن‌ها را بزنیم و جامعه برآیندی از خواسته‌های مردم باشد.

 

سید‌حسن‌خمینی با بیان اینکه انقلاب زلزله‌ای در تفکر دینداران دنیا بود، خاطرنشان کرد: توانستیم در مقابل دنیا بایستیم چون ریشه‌های قدرتمند مردمی داریم.

 

در ادامه محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز اظهار داشت: در شرایطی قرار داریم که مسؤولیت ما دوچندان است به دلیل اینکه در ابتدای انقلاب وضع به خاطر جنگ و مشکلات فراوان خوب نبود ولی اعتماد مردم به مسؤولان زیاد بود.

 

وی افزود: امروز وضع نسبت به زمان جنگ بهتر است اما در بعضی اوقات سلب اطمینان داریم که باید ما مسؤولان برای به دست آوردن اعتماد مردم فعالیت‌ها و مسؤولیت‌هایمان را بشناسیم و به وظایف خود طوری عمل کنیم که بتوانیم از مشکلات عبور کنیم چون در آستانه سلب تحمل مردم هستیم و باید با حفظ مسئولیت و کارایی بالاتر این اعتماد را بدست آوریم.

 

رئیس شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: امام در برخورد با مردم رفتاری متفاوت داشتند و اهمیت ویژه‌ای قائل بودند که کارنامه انقلاب و عملکرد امام پاسخگوی نیاز ما خواهد بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------