آخرین اخبار سیاسی

محمد صدر،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

واکنش محمد صدر به لایحه عفاف و حجاب: ایده‌های ضد اسلام توسط برخی افراد تندرو که عقل کامل ندارند به نظام تحمیل می‌شود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره کسر از حساب افراد بی حجاب گفت: طرح این مسئله باعث می‌شود که همه مردم پول‌هایشان را از بانک خارج کنند و به…

عضو مجلس خبرگان:دعوای یزدی و آملی دعوای روحانیت نیست/ آقای یزدی افراط و تفریطی حرف می‌زند



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی , یزدی و آملی
یک عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه آقای یزدی بر خلاف آملی اعتقادی حرف می‌زند حتی اگر درست نباشد تاکید کرد که دعوای بین این دو نفر دعوای روحانیت نیست. 

آیت‌الله هاشم هاشم‌زاده هریسی نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با ایلنا، در واکنش به سخنان چند روز پیش آیت الله یزدی خطاب به آیت‌الله آملی لاریجانی و نامه سرگشاده آملی به او گفت: این دعوا نیز دعوای روحانیت نیست دعوای بر سر مسائل مربوط به نظام و انقلاب است و بهتر است که ما ورود پیدا نکنیم و بگذاریم خودشان مسائل را مطرح کنند.

 

هاشم زاده هریسی با تاکید بر اینکه دخالت در این موضع و طرف‌گیری از شخصی خاص باعث افتادن این آن در مسیری دیگر و مسائل جناحی می‌شود، اظهار داشت: من حرف هیچ‌کدام از  دو طرف را نشنیده‌ام، اما آقای یزدی گرچه در برخی موارد نسبت به مسائل و در صورت بروز ناراحتی به آن جواب می‌دهند اما آدم اعتقادی است و با اعتقادش سخن می‌گوید.

 

وی ادامه داد: در حال حاضر در مورد آقای لاریجانی حرفی می‌زند در صورتی که برای خودش و جناحش ضرر دارد اما باز هم حرف می‌زند چرا؟ چون به صورت افراط و تفریطی هر وقت احساس کند که باید حرفی را بزند و آن حرف لااقل به نظر خودش درست باشد (در صورتی که حتی اگر اشتباه هم باشد) آن را می‌زند.

 

این عضو مجلس خبرگان رهبری افزود:  اما طرف دیگر اینگونه نیست، لاریجانی‌ها اینگونه نیستند و من هم به طور کلی نمی‌توانم به این بحث وارد بشوم.

 

هاشم زاده هریشی تصریح کرد: آقای یزدی آدمی است با اعتقادش حرف می‌زند و چیزی که حتی صحیح نیست را به زبان می‌آورد و هر کجا احساس تکلیف شرعی کند، حرف می‌زند.

 

وی در پایان با تاکید بر اینکه این دعوا بین روحانیت نیست بلکه دعوا بر سر مسائل نظام و وظایف مسئولان و کوتاهی در وظایف است، گفت: اگر دعوا، دعوای روحانیت بود می‌بایست قبلا هم پیش می‌آمد.

  

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------