آخرین اخبار سیاسی

مهاجری,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید

آقای ذوالنور، نایب‌رییس مجلس و نماینده قم در اظهاراتی که پایه اصلی‌اش نقد به آقای قالیباف است، به نکته قابل اعتنایی اشاره دارد که هر چند…

مطهری: «شفافیت آرا» را برای همه نمایندگان مناسب نمی‌دانم



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,علی مطهری
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: به طور کلی بنده با شفافیت آرا موافقم، اما در شرایط فعلی شفافیت آرا را برای همه نمایندگان مجلس مناسب نمی‌دانم . 

علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  فارس، درباره موضوع شفافیت آراء نمایندگان مجلس اظهار داشت: به طور کلی بنده با شفافیت آراء موافقم، اما در شرایط فعلی شفافیت آراء را برای همه نمایندگان مجلس مناسب نمی‌دانم، اگر چه برای شخص خودم مشکلی ندارم.

 

وی افزود: دلیل مخالفتم برای شفافیت همه نمایندگان این است که در مسائل مورد اختلاف اگر آراء نمایندگان اعلام شود، بسیاری از آنها در حوزه‌های انتخابیه خود مورد آزار و اذیت گروه‌های فشار قرار می‌گیرند.

 

*نمایندگان مورد آزار و اذیت گروه‌های فشار قرار می‌گیرند

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: در نتیجه این امر(تحت‌ فشار قرار گرفتن نمایندگان) باعث می‌شود که نمایندگان در مجلس رای واقعی خود را اعلام نکنند و چنین چیزی به ضرر کشور است.

 

مطهری در خاتمه سخنانش خاطرنشان کرد: هر وقت این شرایط تغییر کرد و چیزی به نام گروه‌های فشار نداشته باشیم شفافیت آراء نمایندگان یک امر مفید خواهد بود. 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------