آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

محمود صادقی: هر کسی از چارچوب ذهنی تندروها دور شود روی او خط بطلان می‌کشند



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,محمود صادقی
محمود صادقی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، گفت: آقای لاریجانی چون فرد میانه‌رو و معتدلی است، مورد هجمه برخی نمایندگان طیف خاص قرار گرفته است. آنها همه چیز را صفر و صد می‌بینند و روی هر کس که از چارچوب ذهنی آنها دور شود بلافاصله خط بطلان می‌کشند. 

محمود صادقی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین، درباره دلیل حمله و هجمه تندروهای مجلس به علی لاریجانی، رئیس مجلس، گفت: این اتفاقات دفعه اول نیست رخ می‌دهد و پیش از این هم این ادبیات و برخورد از سوی برخی نمایندگان اصولگرا درباره او دیده شده است.

 

این عضو فراکسیون امید مجلس ادامه داد: چنین اتفاقات و ادبیاتی از سوی این بخش از بدنه اصولگرایی مجلس درباره آقای لاریجانی جای بحث دارد، چرا که آقای لاریجانی بخشی از جناح راست و اصولگراست.

 

صادقی توضیح داد: جنجالی که برخی نمایندگان طیف خاص درباره برجام راه انداخته‌اند و به واسطه آن از آقای لاریجانی انتقاد می‌کنند و او را مورد تخریب و هجمه قرار می‌دهند خارج از انصاف است. این‌طور نیست که برجام را در 20 دقیقه تصویب کرده باشد، چندین ماه در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره آن بحث و تبادل نظر شده است.

 

رئیس فراکسیون شفاف‌سازی و انضباط مالی مجلس گفت: 164 نفر از نمایندگان مجلسی که اکثریت آن اصولگرا بوده‌ است، به برجام رأی داده‌اند که 50 و چند نفر با آن مخالفت کرده‌اند، اما او را به تصویب 20 دقیقه‌ای در صحن محکوم می‌کنند.

 

او عنوان کرد: نباید فراموش کرد که برجام محصول کار خودشان بوده است. هر زمان که کارهای برجام خوب پیش می‌رود می‌گویند ما بوده‌ایم و وقتی به مشکلی برمی‌خورد می‌گویند ما نبوده‌ایم. بحث مسئولیت‌پذیری و مسئولیت‌گریزی مطرح است؛ یعنی چیزی را که تصمیم کلیت نظام بوده است زیر سوال می‌برند تا مسئولیت‌گریزی کنند.

 

نماینده مردم تهران در خانه ملت تاکید کرد: بارها به این دوستان گفته‌ام به جای اینکه درباره برجام رئیس‌جمهوری و رئیس مجلس را زیر سوال ببرید، رئیس‌جمهوری آمریکا و نتانیاهو را زیر سوال ببرید و مذمت کنید. این دوستان با نتانیاهو و ترامپ همسو شده‌اند و بر همان طبلی می‌کوبند که ترامپ می‌کوبد.

 

صادقی در پایان گفت: بخشی از گناه آقای لاریجانی ناشی از همکاری‌ای است که در مدیریت در تسریع این قانون کرده است و چون فرد میانه‌رو و معتدلی است مورد هجمه این دوستان قرار گرفته است. آنها همه چیز را صفر و صد می‌بینند و روی هر کس که با چارچوب ذهنی آنها فاصله می‌گیرد خط بطلان می‌کشند. نباید به این تخریب‌ها و تندروی‌ها توجهی کرد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------