آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پیشنهاد یک استاد دانشگاه پس از کشف ماجرای کاظم صدیقی و پسرانش: فهرست اموال ۱۰۰ روحانی مشهور و آقازاده های شان را منتشر کنید

یک استاد دانشگاه با انتشار توئیتی به حواشی ماجرای کاظم صدیقی و پسرانش واکنش نشان داد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آنگونه که عصرایران روایت…

اعلام آخرین وضعیت بازداشت‌شدگان اعتراضات آبان‌ماه



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی , بازداشت‌شدگان اعتراضات
اعلام آخرین وضعیت بازداشت‌شدگان اعتراضات آبان‌ماهرییس سازمان زندان‌‌ها درباره آخرین وضعیت بازداشت‌شدگان اعتراضات آبان‌ماه توضیحاتی را ارائه کرد.

 علی‌اصغر جهانگیر رییس سازمان زندان‌ها در گفت‌وگو با ایلنا درباره آخرین وضعیت بازداشت‌شدگان اعتراضات آبان‌ماه گفت: یک کار جدی توسط ریاست محترم قوه قضاییه برای بازداشت‌شدگان اعتراضات آبان ماه در سراسر کشور صورت گرفت و تمام دستگیرشدگان به سرعت سامان‌دهی شده‌اند.

 

وی ادامه داد: در حال حاضر تمامی بازداشت‌شدگان تعیین تکلیف شده‌اند. افرادی که لازم بود به دادگاه معرفی شده و بخش قابل توجهی از این افراد نیز آزاد شده‌اند. افراد معدودی که مانده‌اند نیز با اعزام به دادگاه تعیین تکلیف می‌شوند.

 

رییس سازمان زندان‌ها درباره آخرین وضعیت نوجوانان بازداشت شده در اعتراضات آبان‌ماه گفت: آمار بسیار کمی از نوجوانان به کانون اصلاح‌و تربیت اعزام شده‌اند که این افراد نیز در حال تعیین تکلیف هستند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------