آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین خبرها از حکم اعدام توماج صالحی از زبان وکیلش

امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی فرایند پرونده این خواننده را توضیح داده. آقای رئیسیان می‌گوید حتی اگر دادگاه بدوی بر رأیش اصرار کند، باز حکم…

معاون رئیس جمهور : یاد بگیریم با کرونا زندگی کنیم/فعالیت پلکانی صنوف تصمیم منطقی است



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,معاون رئیس جمهور
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: باید یاد بگیریم با کرونا زندگی کنیم و دستورات بهداشتی بصورت کامل رعایت شود. 

به گزارش مهر، جمشید انصاری دوشنبه شب در سی و سومین جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا اظهار کرد: با وجود فشارهای خارجی و داخلی و جوسازی‌های انجام گرفته در فضای مجازی علیه تصمیمات دولت در بحث کرونا اما امروز با مقایسه ایران و برخی کشورها از جمله اروپایی به وضعیت مطلوب کشور پی می بریم.

 

وی با اشاره به نبود اظهارنظرهای قطعی در خصوص ویروس کرونا و زمان خاتمه این بیماری عنوان کرد: فعالیت‌های پلکانی صنوف آغاز شد و تابستان فعالیت‌ها به شرایط عادی بازمی گردد باید یاد بگیریم با کرونا زندگی کنیم و دستورات بهداشتی به صورت کامل رعایت شود.

 

انصاری با مثبت ارزیابی کردن اقدامات مقابله و مدیریت شیوع بیماری کرونا در آذربایحان غربی اضافه کرد: اقدامات ارزنده و مثبت مثبت وزارت بهداشت و کشور در خصوص اقدامات مقابله‌ای استان در خصوص کرونا بیانگر یک تلاش جمعی مبتنی بر برنامه اصولی است.

 

معاون رئیس جمهوری کشورمان با اشاره به تدابیر ویژه دولت برای مهار کرونا افزود: از همان روزهای نخست علاوه بر تصمیم گیری های حمایتی و پیشگیرانه در هیأت دولت، تعدادی از اعضای دولت نیز به عنوان معین ستادهای استانی تعیین شدند.

 

وی با بیان اینکه از اسفندماه سال گذشته تا به امروز در هیچ جلسه‌ای نبوده که مدیریت کرونا در سطح عالی دولت مطرح نشود تصریح کرد: با توجه به اهمیت مقوله اقتصاد تصمیم گیری شروع پلکانی صنوف با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تصمیمی درست و منطقی است که از بروز خسارت‌های بیشتر بر پیکره اقتصاد و اجتماع پیشگیری می‌کند.

 

وی ادامه داد: کرونا بر بخش‌هایی از اقتصاد از جمله خدمات و گردشگری لطمات جبران ناپذیری برجای گذاشته که می‌طلبد اقدامات جبرانی برای واحدهای آسیب دیده به سرعت برنامه ریزی و اجرایی شود تا از خسارت‌های بیشتری اقتصادی و اجتماعی جلوگیری شود.

 

انصاری در خصوص مدیریت بیماری کرونا در استان نیز گفت: تجربیات استان، همدلی مسئولان و فرماندهی درست سه اصلی است که باعث شده متولیان اصلی مدیریت کرونا از جمله وزارت کشور و بهداشت از آذربایجان غربی رضایت داشته باشند.

 

معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی‌کشور گفت: کاهش آثار منفی اقتصادی ناشی از شیوع بیماری کرونا در کشور، نتیجه تدابیر منطقی دولت در حوزه‌های مختلف است و ما با کمترین هزینه از این گردنه سخت اقتصادی عبور می‌کنیم.

 

انصاری خواستار مستندسازی برنامه ریزی و شیوه‌های مقابله با این بیماری به عنوان تجربه خاص در کشور شد و عنوان کرد: در حال حاضر چهار هزار و ۷۰۰ خدمت توسط دستگاه‌های اجرایی به مردم ارائه می‌شود که بخش قابل توجهی از آنها، غیرقابل تعطیلی است و در هر شرایطی باید این خدمات ارائه شود تا مشکل برای مردم ایجاد نشود.

 

وی با اشاره به کمک‌های خیرخواهانه و همدلی در حمایت از نیازمندان و دعوت مقام معظم رهبری برای اهتمام عمومی در راستای کمک مومنانه و همدلی بین مردم گفت: ملت ما وحدت و همبستگی و همدلی خود را در بزنگاه‌ها فراموش نمی‌کند و تک‌تک ملت سعی می‌کنند که با یکپارچگی از بحران عبور کند و به امید خدا از این بحران نیز به خوبی عبور خواهیم کرد.

 

انصاری تاکید کرد: یکی از مهمترین دغدغه‌های دولت، بازگشت همه فعالیت‌های اقتصادی به وضعیت پیش از شیوع بیماری کروناست و امیدواریم با رعایت پروتکل‌ها توسط مردم، بتوانیم برخی فعالیت‌های دیگر را نیز طی روزهای آینده از سر بگیریم.

 

معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی‌کشور خاطر نشان کرد: اقدامات انجام یافته توسط استان در دو جبهه وحدت و همدلی مسئولان در بیمار یابی و ایزوله کردن بیماران و نیز فداکاری کادر درمان خوب بوده و مردم در اجرای فاصله گذاری اجتماعی عملکرد خوبی داشتند.

 

انصاری با اشاره به مدیریت و کنترل بیماری کرونا توسط مردم گفت: همه باید در اجرای فاصله گذاری هوشمند دقت کنیم. ترددها را به حداقل برسانیم، ما به دنبال شروع کسب و کارها هستیم و بر این اساس دستورات بهداشتی باید جدی گرفته شوند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------