آخرین اخبار سیاسی

دور جدید طرح حجاب و عفاف  ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

برخوردهای خیابانی در موضوع حجاب؛ بدون‌ برنامه، بی‌قاعده و فاقد تدبیر | «تذکر خاص» به آمران طرح «نور»

دور جدید طرح حجاب و عفاف در میادین و خیابان‌های مهم اغلب شهرهای بزرگ کشور چنان گسترده و پرحاشیه آغاز شد که عده‌ای آن را لشگرکشی خیابانی…

دفتر رئیس شورای شهر: محسن هاشمی برنامه ای برای کاندیداتوری در ۱۴۰۰ ندارد



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,محسن هاشمی
دفتر محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران در واکنش به شایعات مروبط به حضور در انتخابات ریاست جمهوری: همانگونه که رییس شورای شهر تهران در مصاحبه های متعدد تصریح نموده اند، ایشان برنامه یا بنایی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری ندارند. 

دفتر محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران به شایعات مروبط به حضور در انتخابات ریاست جمهوری واکنش نشان داد.

 

با توجه به گمانه زنی ها و شایعات مطرح شده در فضای مجازی و مطبوعات در رابطه با کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده، به اطلاع می رساند:

 

همانگونه که رییس شورای شهر تهران در مصاحبه های متعدد تصریح نموده اند، ایشان برنامه یا بنایی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری ندارند.

 

امیری‌فر: شک ندارم احمدی نژاد کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می‌شود، آنهم همراه با غلامحسین الهام / الهام تنها چهره نزدیک به احمدی‌نژاد است که احتمال تائید صلاحیتش وجود دارد

 

طرح اینگونه احتمالات اثر مثبتی بر شرایط امروز جامعه که سخت درگیر مشکلاتی نظیر بیماری کرونا، مسائل اقتصادی – اجتماعی و تحریمهای ظالمانه است، ندارد.

 

مناسب تر است که توجه و تمرکز مسئولان ورسانه ها بجای پرداختن به گمانه زنی ها وشایعات بی اساس به بهبود خدمت رسانی و انجام وظایف خویش معطوف گردد. 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------