آخرین اخبار سیاسی

علوی بروجردی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

علوی بروجردی: مردم این وضعیت را از ما آخوندها می‌بینند/ مردم دیگر نمی‌توانند تحمل کنند

دیده بان ایران نوشت: آیت الله علوی بروجردی: وضع مردم خیلی بد است. کاری بکنید. مردم دیگر نمی‌توانند این وضعیت را تحمل کنند. باید چند فرد…

هدایایی که احمدی نژاد در دوران ریاستش گرفته کجا برده؟/ او قانون قبلی را تغییر داد تا هدایا مال خودش باشد



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,احمدی نژاد

 

مدیر کل موزه ها اعلام کرد هم اکنون نشانه‌ای از هدایایی که در دوره ریاست جمهوری احمدی نژاد توسط وی دریافت شده است، در دست نداریم.

 

محمد رضا کارگر با اشاره به این که ‌در دوره ریاست جمهوری سیدمحمد خاتمی، مصوبه‌ای توسط دولت تصویب ‌شد که روسای جمهور موظف هستند آثار و هدایای دریافتی خود را به کتابخانه و مرکز اسناد ملی تحویل دهند، گفت: « در آن دوران، آقای خاتمی این کار را انجام داد و آثار را در همان ساختمانی که هدایای آیت‌ا... سیدعلی خامنه‌ای نگهداری می‌شد، گذاشت.»

 

  وی در ادامه به دوره ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد و مصوباتی که در این دوران درخصوص موزه ریاست جمهوری و اهدای هدایای ریاست جمهوری تصویب شد، اشاره کرد و گفت: «در دوره آقای احمدی نژاد، مصوبه دوره قبل نقض و در مصوبه‌ای جدید بیان می‌شود که هدایای رئیس جمهور متعلق به خودش است و در نهایت خود رئیس جمهور در این خصوص تصمیم می‌گیرد. به این دلیل است که اکنون نشانه‌ای از هدایایی که در دوره ریاست جمهوری احمدی نژاد توسط رئیس جمهور دریافت شده است، در دست نداریم.

 

گفته می‌شود، بخشی از این هدایا توسط شخص ایشان برده شده و بخشی از هدایا به حرم حضرت امام خمینی(ره) اهدا شده است. به هر حال ما به صورت یکپارچه اطلاعی از هدایای آن دوره ریاست جمهوری در دست نداریم.»

 

کارگر درخصوص وضعیت پرونده‌ای که به دوره احمدی نژاد بازمی‌گردد و گفته می‌شود در آن زمان چند اثر از هدایای دوره سیدمحمد خاتمی به سرقت رفته‌است، اذعان کرد: «طی سال‌های گذشته ادامه و پیگیری از سوی نهاد ریاست جمهور در این خصوص ندیدم و فکر می‌کنم این پرونده بسته شده است. این پرونده هیچ گاه به ما ارجاع داده نشد.»

  

خراسان

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------