آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

محمود احمدی نژاد باید درس پس بدهد /واکنش کواکبیان به ادعای جنجالی رئیس جمهور سابق درباره واکسن کرونا



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی , مصطفی کواکبیان
 مصطفی کواکبیان می گوید: آقای احمدی‌نژاد نمونه کم‌نظیری در اقدامات پوپولیستی بود حتی اخیرا بعضی طرفدارانش به دلیل همین روحیه به شدت از شکست ترامپ در انتخابات آمریکا ناراحت بودند. 

مصطفی کواکبیان، دبیرکل حزب مردمسالاری در بخشی از گفتگوی تفصیلی با خبرآنلاین در پاسخ به این سوال که «به نظر شما مجلس یازدهمی‌ها چقدر در گیر رویکردهای پوپولیستی شدند و رفتارها و شعارهای پوپولیستی می دهند؟»، گفت: اینکه ما به مردم بگوییم مردم ما شما را دوست داریم و چون دولت کاری نمی کند پس ما اعتصاب غذا می کنیم، این کار واقعا به درد مردم نمی خورد، آنها باید قانونی تنظیم کنند که تحولی در زندگی مردم ایجاد کند. این دوستان باید بدانند که درگیر شدن با این دولت وقت مملکت را تباه می کند و باید یک حداقل هایی برای این مسائل تعریف کنند و اصلا فکر نکنند که در آینده چه کسی قرار است رأی آورد، اگر نگاه ما انتخاباتی باشد اصلا با دولت همکاری نمی کنیم و این نمی شود. دولت فعلا زمام امور اجرایی را در دست دارد و فعلا روی کار است و باید با این دولت کنار آمد.

 

وی افزود: همکاری با این دولت همکاری با دولت ترامپ نیست، دولت فعلی دولتی قانونی است و به نظر من بسیار مهم است که با آن کنار بیایند. فرض کنیم دولت اصولگرای بعدی بیاید، آنها نباید دعوا بر سر پست داشته باشند، الان نباید در اتاق فکرمان این تقسیم بندی را داشته باشیم که وزارت خانه ها سهم چه تشکیلاتی می شود و پایداری ها چقدر سهم دارند و... .

 

دلیل اصلی بروز اینگونه شعارها هم این است که ما حزب نداریم.

 

این چهره اصلاح طلب در پاسخ به این سوال که «به نظر شما بروز و ظهور این رویکردهای پوپولیستی چقدر یادگار محمود احمدی‌نژاد است؟»، خاطرنشان کرد: البته آقای احمدی‌نژاد نمونه کم‌نظیری در اقدامات پوپولیستی بود حتی اخیرا بعضی طرفدارانش به دلیل همین روحیه به شدت از شکست ترامپ در انتخابات آمریکا ناراحت بودند.

 

وی گفت: اقدامات پوپولیستی ایشان همچنان ادامه دارد مثلا همین موضوعی که اخیرا ایشان ادعا کرده ما از سازمان بهداشت جهانی پول گرفتیم تا روی ایرانیان داروی آنها را آزمایش کنیم که هیچ سند و مدرکی هم برای این ادعا ارائه نمی کند.با این حال باید بگوییم که اقدامات برخی نمایندگان مجلس یازدهم نه تنها شبیه همان اقدامات پوپولیستی احمدی‌نژاد است بلکه می توان مدعی شد آقای احمدی‌نژاد باید بیاید و نزد این عزیزان درس هم پس دهد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------