آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه دولتمردان روحانی به فعال شدن مجدد گشت ارشاد

«گسترش اسلام با زور و شمشیر نیز تا آنجا که من اطلاع دارم، سیره رسول گرامی اسلام و امیر ما علی علیه السلام نبود. در اجرای احکام الهی نیز جز…

ابراز تأسف سخنگوی پلیس از اظهارات حاجی دلیگانی



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,سخنگوی پلیس
سخنگوی پلیس گفت: پلیس با اقتدار و هوشمندی وظایف خود را که حفظ امنیت مردم و نظم‌بخشی در جامعه است ادامه خواهد داد و در اجرای قانون از حقوق مردم عزیز و کارکنان خود مثل گذشته قاطعانه دفاع خواهد کرد. 

به گزارش پایگاه خبری پلیس؛ پس از جنجال سیلی علی اصغر عنابستانی به مامور راهور ناجا، هنگامی که سر و صداها فروکش کرد نمایندگان مجلس به دفاع از عنابستانی برخواستند

 

در این راستا حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم میمه، برخار و شاهین شهر و عضو هیات رئیسه مجلس با اشاره به ماجرای نماینده سبزوار و درگیری او با مامور راهور پلیس در خیابان دروازه دولت تهران گفت: «ضمن تحسین نماینده ای که یک سیلی به نفس اماره خودش و یکی سیلی به دشمنان نظام و مجلس زد به نیروی انتظامی هشدار می‌دهم که از عذرخواهی این نماینده عبرت بگیرد و اجازه ندهد که مامورانش در هنگام اعمال قانون از چهارچوب قانون تجاوز کنند.»

 

حاجی دلیگانی همچنین از نیروی انتظامی خواست تا نسبت به ادبیات مامور راهور از مجلس عذرخواهی کند.

 

امروز سخنگوی پلیس در واکنش به اظهارات این نماینده ضمن ابراز تأسف گفت: نیروی انتظامی این اظهارات را تشویش اذهان عمومی دانسته و از طریق هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان و مراجع قانونی موضوع را پیگیری می‌کند.

 

سردار مهدی حاجیان درباره اظهارات روز گذشته یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی [مبنی بر انتقاد از نیروی انتظامی درباره برخورد نماینده مجلس با سرباز راهور] با ابراز تأسف و تعجب از این موضع‌گیری اظهار کرد: اینگونه موضع‌گیری‌های «هیجانی» و احساسی، تأثیری در پیگیری روند قضائی پرونده سرباز وظیفه‌شناس راهور نخواهد داشت.

 

سخنگوی نیروی انتظامی ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و حمایت بی‌دریغ مردم و رسانه‌ها از نیروی انتظامی افزود: پلیس با اقتدار و هوشمندی وظایف خود را که حفظ امنیت مردم و نظم‌بخشی در جامعه است ادامه خواهد داد و در اجرای قانون از حقوق مردم عزیز و کارکنان خود مثل گذشته قاطعانه دفاع خواهد کرد.

 

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی این اظهارات را تشویش اذهان عمومی دانسته و از طریق هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان و مراجع قانونی موضوع را پیگیری می‌کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------