آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

رشیدی کوچی: آقای رئیسی، دولت شما یکبار با تقویت غیرمنطقی گشت ارشاد کشور را تا لبه پرتگاه پیش برد

جلال رشیدی کوچی نماینده مرودشت که برای انتخابات اخیر مجلس ردصلاحیت شد، در توییتی نوشت: آقای رئیسی، دولت شما یکبار با تقویت غیرمنطقی و مخرب…

نماینده مجلس: اگر مردم در انتخابات شرکت نکنند، به خاطر رد صلاحیت به حق دو یا چند مفسد نیست بلکه به خاطر صف‌های طولانی مرغ و روغن و پنج برابر شدن میزان دلار است



 ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
محفوظی در تذکر خود گفت: اگر مردم در انتخابات شرکت نکنند، به خاطر رد صلاحیت به حق دو یا چند مفسد نیست بلکه به خاطر صف‌های طولانی مرغ و روغن و پنج برابر شدن میزان دلار است. 

به گزارش ایسنا؛ سید مجتبی محفوظی نماینده آبادان در مجلس یازدهم در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی بعد از نطق پزشکیان گفت: قرار نیست کسی اینجا نهج البلاغه حضرت علی‌(ع) را بر سر نیزه ببرد و ما هیچ گونه واکنشی نداشته باشیم. قرار نیست "کلام حضرت امیر" را بر علیه "کلام حضرت امیر" به کار ببریم.

 

مخاطب فریادهای "ای مالک!...ای مالک!..." شما کیست؟ شما ۳۲ سال حکومت را در دست داشتید. بنابراین مخاطب "ای مالک!" خود ِشما هستید نه کسانی که رو در روی شما قرار گرفتند. شما باید پاسخ "ای مالک!"ها را بدهید.

 

نماینده مردم آبادان در مجلس یازدهم گفت: شما باید در مورد مظلومیت خوزستان، کردستان و سیستان و بلوچستان پاسخ دهید. یادتان رفته است که رئیس شما گفت که "من سرهنگ نیستم". بدون شک سرهنگ بودن سعادتی بزرگ است. شما قرار بود زبان دنیا را بلد باشید اما از فهم ملت خودمان هم عاجز بودید.

 

محفوظی در پایان تذکر خود گفت: اگر مردم در انتخابات شرکت نکنند، به خاطر رد صلاحیت به حق دو یا چند مفسد نیست بلکه به خاطر صف‌های طولانی مرغ و روغن و پنج برابر شدن میزان دلار است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------