آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

اسامی منتشر شده از کابینه رئیسی اعتبار ندارد



کابینه رئیسی,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

 

 عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه رییسی به اوضاع اشراف دارد و در کابینه از افراد توانمند و مسئولیت پذیر استفاده خواهد کرد، گفت: لیست‌های مختلفی که برای کابینه دولت سیزدهم بیرون می‌آید، غیررسمی و بی‌اعتبارند.

 

«سید غنی نظری خانقاه» با اشاره به گمانه زنی‌ها درباره ترکیب کابینه سید ابراهیم رییسی اظهار کرد: عده‌ای واقعا به قصد خدمت پا پیش گذاشته اند که هم تجربه و علم آن را دارند و هم پاکدست هستند و امتحان خود را پس داده‌اند، که قابل تقدیر است.اما عده‌ای هم هستند که به هر قیمتی شده می‌خواهند خود را وارد کابینه کنند.

 

وی افزود: مثلا فردی ۵ حکم از ستاد آیت‌الله رییسی دریافت کرده است. به یکی از این آقایانی که چندین حکم دارد به مزاح گفتم احکام شما از احکام خود آقای رییسی بیشتر است. به نظرم این تیپ افراد بیشتر فرصت طلبند تا خدمتگزار.

 

این نماینده مجلس با بیان اینکه کارآمدی باید ملاک انتخاب افراد باشد، گفت: باید کاری کنیم که ۴۸ درصد رای دهنده در انتخابات بعدی به ۶۰ و۷۰ درصد برسد. این میزان رای برای ما زنگ خطر است و باید به فکر افزایش آن باشیم.

 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یادآورشد: کابینه باید کارآمد و به دور از مسائل حاشیه‌ای باشد و به مشکلات اصلی جامعه رسیدگی کند، اتخاذ این روش در مشارکت بعدی تاثیر خواهد گذاشت.

 

وی با بیان اینکه انصافا برخی از افرادی که امروز در فضای رسانه‌ای مطرح می‌شوند در حد وزیر و معاون وزیر نیستند، گفت: برخی افراد خودشان را در فضای مجازی را در کنار افراد دارای صلاحیت به عنوان گزینه فلان وزارت‌خانه مطرح می‌کنند. از این جهت لیست‌های مختلفی که برای کابینه دولت سیزدهم بیرون می‌آید، غیررسمی و بی‌اعتبارند.

 

ایرنا 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------