آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

صدیقه وسمقی آزاد شد

صدیقه وسمقی آزاد شد. در پی تشدید بیماری صدیقه وسمقی که پیشتر منجر به نابینایی او شده بود ساعتی قبل با آزادی وی موافقت و او از زندان اوین…

کیهان، قهر لاریجانی ها را غیرواقعی دانست



لاریجانی ها ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

 

کیهان نوشت:روزنامه سازندگی در گزارش تیتر 1 خود با عنوان «طلوع و غروب شیخ» به کناره‌گیری آیت‌الله آملی لاریجانی از شورای نگهبان پرداخت.

  

سازندگی در این گزارش سعی کرده است دلخوری و ناراحتی علی لاریجانی و صادق آملی لاریجانی از نظام را القا و آن را برجسته کند و بگوید که اختلاف‌نظر و تشتت آرا در رئوس نظام باعث کناره‌گیری رئیس‌اسبق قوه قضائیه شده است.

 

نکته جالب ماجرا این است که نویسنده در بخشی از یادداشت خود نوشته است: «عدم حضور دو برادر (علی و صادق لاریجانی) در مراسم تنفیذ و پس از آن در مراسم تحلیف نشان داد که دلخوری‌ها همچنان پابرجاست. نه علی لاریجانی به این مراسم رفت و نه آملی که رئیس‌مجمع تشخیص و عضو فقهای شورای نگهبان بود حاضر شد در آن جلسات حاضر شود.»

 

این ادعا در حالی است که علی و صادق آملی لاریجانی هر دو در مراسم تنفیذ حکم سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران حضور داشته‌اند و ادعای روزنامه سازندگی اگر که شیطنت و عمدی نبوده از منظر خوش‌بینانه حاکی از بی‌دقتی نویسنده آن مطلب است.نکته قابل آن آنکه بی‌دقتی مزبور عیار خوبی برای اهمیت و عمق این تحلیل روزنامه مدعی اصلاح‌طلبی است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------