آخرین اخبار سیاسی

فراخوان مردمی پیاده‌روی حمایت از عفاف و حجاب,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

مناقشه حجاب، از «ایتا» تا خیابان

چه اتفاقی رخ داده که مقوله حجاب که برای دهه‌ها به نوعی از موارد مورد مناقشه اصلاح‌طلبان و اصولگرایان بود حالا در دوران حاکمیت یکدست به شکلی…

سدهای ایران و پایگاه اطلاع رسانی «علم‌الهدی» مورد حمله سایبری قرار گرفتند/ پدافند غیرعامل وزارت نیرو تکذیب کرد



در دو هفته گذشته سیستم‌های مربوط به جمع آوری و ارزیابی میزان ذخایر سدهای کشور بطور کامل قطع شده است. 

 صداوسیما از قول یک منبع آگاه اعلام کرد: در دو هفته گذشته سیستم‌های مربوط به جمع آوری و ارزیابی میزان ذخایر سدهای کشور بطور کامل قطع شده است.

 

در دو هفته گذشته سیستم‌های مربوط به جمع آوری و ارزیابی میزان ذخایر سدهای کشور بطور کامل قطع شده است به نحوی که در این مدت هیچ گونه دسترسی به میزان ذخایر سدهای کشور وجود نداشته است.

 

وی افزود: اگرچه مسئولین بخش انفورماتیک شرکت مدیریت منابع آب خبر حمله سایبری را تایید نمی‌کنند اما شرایط بوجود آمده نشان دهنده قوت گرفتن حمله سایبری است.

 

این منبع آگاه اعلام کرد: امروز حتی دسترسی کارکنان شرکت نیز به فضای مجازی از جمله نرم‌افزار واتس آپ که تا پیش از این کارکنان شرکت برای برای انتقال اطلاعات استفاده می‌کردند نیز از بین رفته است.

 

پایگاه اطلاع رسانی «علم‌الهدی» مورد حمله سایبری قرار گرفت

مدیر پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: این پایگاه روز چهارشنبه مورد حمله سایبری قرار گرفته و از دسترس خارج شده است.

 

علم‌الهدی,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

 

به گزارش ایرنا؛ علی رنجبران با بیان این مطلب گفت: عناصر سایبری منافقین که بارها در سایت و صفحات اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد به وی اهانت و او را تهدید کرده بودند در آخرین فعالیت مغرضانه خود به طور همزمان پایگاه اطلاع رسانی آیت الله علم الهدی و برخی سایتهای داخلی را مورد حمله قرار دادند.

 

وی ادامه داد:  این حمله سایبری به سایت اطلاع رسانی آیت الله علم الهدی با نمایش شعارهایی از سوی گروهک جنایتکار منافقین همراه بود که با اقدام به موقع تیم فنی رسانه امام جمعه مشهد شعارهای نمایش داده شده حذف شد و تلاش برای رفع مشکل و بازگرداندن سایت به حالت عادی ادامه دارد.

 

 سایت مجلس خبرگان و دادگستری از دسترس خارج شد؟

 صبح امروز که با خبر حمله سایبری به سدهای ایران آغاز شد.ظهر امروز به حمله سایبری به سایت‌های اطلاع رسانی نهادها و سازمانها ختم شد.

 

 تا این لحظه، سایت مجلس خبرگان رهبری و وزارت دادگستری هم از دسترس خارج شده است، اما مشخص نیست این موضوع به حملات ربط دارد یا نه.

 

 سایت شخصی آیت‌الله علم الهدی نیز مورد حمله سایبری قرارگرفته./شرق

 

***

 

تکذیب حمله سایبری به اطلاعات سدهای کشور

 

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو ضمن تکذیب اخبار منتشر شده در خصوص حملات سایبری به سیستم اطلاعات سدهای کشور گفت: برخی محدودیت‌ها از سوی وزارت نیرو برای افراد خارج از سیستم به منظور دسترسی به اطلاعات اعمال شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------