آخرین اخبار سیاسی

علوی بروجردی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

علوی بروجردی: مردم این وضعیت را از ما آخوندها می‌بینند/ مردم دیگر نمی‌توانند تحمل کنند

دیده بان ایران نوشت: آیت الله علوی بروجردی: وضع مردم خیلی بد است. کاری بکنید. مردم دیگر نمی‌توانند این وضعیت را تحمل کنند. باید چند فرد…

حسینی: وضعیت معیشتی مردم در شرایط وخیمی قرار دارد



معیشت مردم ,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
نماینده خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت که الان وضعیت معیشتی مردم در شرایط وخیمی قرار دارد و تورم بالای ۴۰ درصد زندگی بسیاری از اقشار را مختل کرده است. 

به گزارش ایسنا، البرز حسینی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس در تذکر شفاهی گفت: باید روند کار در حوزه اجرا و تقنین به سمتی رود که مردم نتیجه آن را به صورت ملموس در زندگی خود حس کنند. الان وضعیت معیشتی مردم در شرایط وخیمی قرار دارد و تورم بالای ۴۰ درصد زندگی بسیاری از اقشار را مختل کرده است.

 

وی با بیان اینکه باید ۴ ام الفساد در ساختار نظام اقتصادی کشور اصلاح شود، افزود: رویه غلط بانک ها در اجرای بانکداری اسلامی که عامل اصلی تحریم داخلی و مسدودسازی بیش از ۳ هزار منابع مالی ریالی و نرخ بهره بالا، نقدینگی بالا، نرخ رشد مداوم در نقدینگی، تورم، ناکارآمدی و فساد در ساختار است، هر چه سریعتر اصلاح شود.

 

حسینی اضافه کرد: قیمت گذاری دستوری و مداخله زیاد برخی از حوزه ها در اقتصاد و عدم تفکیک حکمرانی در این حوزه ها، آدرس غلط به سرمایه گذار در اقتصاد می داده و در نهایت تولید رقابتی تضعیف شده و تشکیل سرمایه و سرمایه گذاری در حوزه های رقابتی کاهش می یابد. همچنین معافیت مالیاتی فعالیت های سوداگرانه و محتکرانه و عایدی سرمایه غیرمولد و نبود عدالت مالیاتی نیز مشکلات بعدی در کشور است.

 

نماینده خدابنده در پایان گفت: کوتاه مدت نگری و کوچک نگری کل بازار سرمایه اعم از بورس و خارج از بورس و مقاومت درخصوص تغییر ریل اقتصاد نیز مشکلاتی ایجاد کرده است. رئیس جمهور و مسئولان به صورت جدی روی این موضوعات تمرکز کرده و اقتصاد و شرایط را به نفع مردم تغییر دهند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------