آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

رئیس‌جمهور : حتی یک ساعت کوتاهی برای برخورد با سوداگران جایز نیست



 رئیس‌جمهور ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
رئیس جمهور گفت: دولت موظف است از حقوق مصرف کننده و تولید کننده دفاع کند و اجازه ندهد عده‌ای با سوداگری مردم را تحت فشار قرار دهند لذا حتی یک ساعت کوتاهی هم در این زمینه جایز نیست. 

به گزارش  مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد اهمیت توجه به «جهاد تبیین»، گفت: دشمنان و بدخواهان ملت ایران تلاش زیادی انجام می‌دهند تا اقدامات مثبت و چشم اندازهای روشن را در اذهان عمومی منفی جلوه دهند که در مقابل اینگونه فعالیت‌های سو وظیفه این است که مسئولین و مدیران اقداماتی که باعث تقویت امید و امیدآفرینی در جامعه می‌شود را افزایش داده و آنها را به مردم اعلام کنند.

 

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه تشریح فعالیت‌های دولت در حوزه‌های مختلف، اقدامی ارزشمند بوده و موجب امید آفرینی و نشاط در جامعه می‌شود، خاطرنشان کرد: ترجمان ۲۲ بهمن امید آفرینی است و روزی است که در آن ملت‌ها فهمیدند که می‌توانند تاریخ ساز باشند.

 

وی افزود: همه وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی موظف هستند در حوزه فعالیت خود آنچه انجام داده‌اند را به شیوه‌های مناسب برای افکار عمومی اعلام کنند.

 

رئیسی با تاکید بر اینکه دولت از انتقاد سازنده استقبال کرده و آن را برای اصلاح امور مناسب و مفید می‌داند، تصریح کرد: بر این باور هستیم که نقد می‌تواند دولت را از آسیب مصون سازد.

 

رئیس جمهور در ادامه توجه به مدیریت پسماند را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: امروز شهرهای زیادی از مشکل پسماند رنج می‌برند و ضرورت دارد برنامه‌ریزی دقیق و مشخصی برای سامان بخشیدن به این موضوع انجام شود.

 

رئیسی گفت: دولت موظف است از حقوق مصرف کننده و تولید کننده دفاع کند و در این زمینه مسئولیت دارد اجازه ندهد عده‌ای با سوداگری قمیت‌ها را افزایش داده و مردم را تحت فشار قرار دهند لذا حتی یک ساعت کوتاهی هم در این زمینه جایز نیست.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------