آخرین اخبار سیاسی

محمد مهاجری ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

محمد مهاجری : برخی پروژه هایی که رئیس‌جمهور در سفرهای استانی افتتاح می‌کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است

محمد مهاجری گفت: همین که رئیس‌جمهور لازم می‌داند چند بار به یک استانی برود به این معنی است که اصل سفرهای استانی به یک سیستم تبدیل نشده و…

مدارس علمیه محل بازی‌های سیاسی نیست



اخبار,اخبارسیاسی,حوزه‌های علمیه


 اخبار سیاسی  - مدارس علمیه محل بازی‌های سیاسی نیست

آیت‌ا... سبحانی با انتقاد از سیاسی‌کاری طلاب گفت: متاسفانه برخی طلاب، مدرسه را محل بازی‌های سیاسی‌ خود قرار داده‌اند درحالی که حوزه محل تحصیل و تهذیب است و آگاهی اجمالی به مسایل سیاسی و کشور، کافی است.

به گزارش ایرنا از مرکز خبر حوزه، این مرجع تقلید با تأکید بر اینکه «باید به سلاح‌های روز مجهز شویم» بیان کرد: باید روش‌های روز را جایگزین روش‌های قدیمی و از کار افتاده کرد و با سلاح روز به تحصیل علوم دینی پرداخت. وی با اشاره به روایتی از امام صادق‌(ع) اظهار کرد: حضرت در این روایت فرموده است که عالم به زمان، هیچ‌وقت مورد هجوم شبهات قرار نمی‌گیرد و مراد ایشان این است که شرایط حاکم بر زندگی بسیار مهم است و انسان باید به شرایط زمان و مکان خود آگاه باشد؛ زیرا اگر چنین نباشد، مسلما عقب مانده و به تعبیری معدوم خواهد شد.

 

پرورش ممتازین حوزه‌های علمیه، برداشت خوب شورای‌عالی از شرایط امروز جامعه است و باید کلاس‌های خاص و اساتید مناسبی را برای این طلاب نخبه در نظر بگیرد.

 

 اخبار سیاسی - ایرنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------